پیام هواداران MS Dhoni ‘ما می خواهیم ماهی را ببینیم’ برای Ravindra Jadeja در جریان بازی KKR و CSK در فضای مجازی منتشر شد.

CSK روز یکشنبه KKR را با 49 ران شکست داد© توییتر

کلکته در روز یکشنبه شاهد نوع بسیار متفاوتی از طرفداران بود زیرا کل ورزشگاه باغ ادن در حمایت از MS Dhoni در جریان مسابقه IPL 2023 بین Chennai Super Kings و Kolkata Knight Riders به ​​رنگ زرد در آمد. از گوشه و کنار استادیوم سرودهای بلندی از نام دونی شنیده می‌شد، زیرا باغ‌های ادن مانند زمین خانه دیگری برای CSK به نظر می‌رسید. در میان این همه جنون، یک پیام شیرین در طول مسابقه ثبت شد که میزان عشق جمعیت به کاپیتان CSK را برجسته کرد.

در آخرین اوور اینینگ CSK، آجینکیا راهانه و راویندرا جادجا پس از از دست دادن سه ویکت، در نقطه چین بودند. ناگهان دوربین به طرف طرفداری رسید که پلاکاردی در دست داشت که روی آن نوشته شده بود: «جودو، آیا می‌توانی ویکتت را در اولین توپ از دست بدهی؟ ما می خواهیم ماهی را ببینیم!»

این پیام به وضوح نیت خالص و عشق هواداران به کاپیتان سابق هند را نشان می دهد زیرا آنها بی صبرانه منتظر دیدن بازیکن ستاره خود هستند. قابل ذکر است، Jadeja پس از به ثمر رساندن 18 توپ از 8 توپ، اخراج شد و Dhoni را به ضربه زدن هدایت کرد و او در 2 رانوف 3 توپ بدون شکست باقی ماند.

در صحبت کردن در مورد بازی، Ajinkya Rahane، که بازی T20 او دستخوش دگردیسی کامل شده است، یک توپ خیره کننده 29-ball-71 را شکست تا Chennai Super Kings، با حمایت جمعیت زیادی از باغ ادن، کلکته نایت رایدرها را با 49 شکست شکست دهد. در حال کار است

رهان متحول شده باغ‌های ادن را با طوفان‌های هیجان‌انگیز خود تحت تأثیر قرار داد، که به همان اندازه با شیوام دوبی عضلانی (50 توپ از 21 توپ) و دوون کانوی همیشه در حال تغییر (56 توپ از 40 توپ) تکمیل شد، زیرا CSK یک 235 توپ برای 4 توپ را منتشر کرد. در 20 اور

در پاسخ، KKR با وجود 61 جیسون روی و 53 رینکا سینگ به 186 محدود شد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله