“نیاز به بهبود…”: کاپیتان سابق پاکستان به 4 “اشتباه” در بولینگ آرجون تندولکار اشاره کرد.

عکس فایل آرجون تندولکار.© BCCI/IPL

رشید لطیف، کاپیتان سابق پاکستان، چهار “نقص” در بولینگ آرجون تندولکار، پسر کریکت باز افسانه ای ساچین تندولکار، پیدا کرد. شایان ذکر است، عملکرد آرجون از زمانی که اولین بازی خود را در IPL انجام داد و در بازی برای هندی های بمبئی مقابل سان رایزر حیدرآباد در بازی IPL 2023 در 16 آوریل بازی کرد، مورد توجه قرار گرفت. در مسابقه اول، او 17 ران در دو اور را واگذار کرد و در بازی دوم، آرجون رقم 1 بر 18 در 2.5 اور را به دست آورد. در بازی سوم، آرجون 48 ران برای یک ویکت در 3 اور به ثمر رساند.

اگرچه شروع حرفه ای او در IPL خاطره انگیز نبوده است، بسیاری از کارشناسان کریکت در مورد کمبودهای او در بولینگ اظهار نظر کرده اند. لطیف چهار زمینه را شناسایی کرد که احساس می کرد ضربان ساز بازوی چپ باید در آنها کار کند.

رشید لطیف بازیکن سابق پاکستان و تعداد کمی از کریکت‌بازان ممکن است از نظر فنی در اشاره به اشتباه در شتاب و تحویل که روی سرعت آرجون تندولکار تأثیر می‌گذارد، درست باشند، اما هیچ‌کدام از آنها هیچ راه‌حلی ارائه نداده‌اند. مربیان، راه حل چیست؟» از لطیف در توییتر پرسیده شد.

پاسخ او این است:

هندی‌های بمبئی هفته گذشته در بازی شماره 31 IPL 2023 با 13 ران شکست مقابل کینگز پنجاب متحمل شدند. ابتدا به خفاش دعوت شد، PBKS قبل از اینکه MI را به 201 برای 6 محدود کرد، 214 را برای 8 ارسال کرد. در طول اینینگ، PBKS پس از پایان 15 ساعت، 118 در 4 بود، اما یک حمله هیجان انگیز در اوورهای طولانی به آنها کمک کرد تا 96 دوش را در آخرین دوره انجام دهند. پنج اور . این کشتار از اور سوم آرجون تندولکار شروع شد که 31 ران به طول انجامید.

سام کورن اوور را با شش شروع کرد و جریان متوقف نشد. آرجون در یک اور 2 شش و 4 چهار ضربه زد که یک واید، بدون توپ و یک تک ضربه داشت.

پس از نمایش ضعیف او مقابل PBKS، جالب است که ببینیم آیا بمبئی در بازی بعدی خود مقابل گجرات تایتانز در 25 آوریل به او فرصت می دهد یا خیر.

موضوعات مطرح شده در این مقاله