هیچ نایب کاپیتانی در ترکیب نهایی تست جام جهانی هند معرفی نشد. اینترنت شروع به حدس و گمان می کند

هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) روز سه شنبه ترکیب تیم هند را برای فینال جام جهانی تست برابر استرالیا از 7 تا 11 ژوئن اعلام کرد. بازگشت آجینکیا راهان، بت‌باز کهنه کار و درجه متوسط، بزرگ‌ترین نکته از اعلام تیم برای رویداد خیمه شب بازی بود که در Oval، لندن برگزار می‌شد. برخی از حذفیات قابل توجه تیمی که در سری تست اخیر هند مقابل استرالیا بازی کرد، سوریاکومار یاداو، کولدیپ یاداو و ایشان کیشان بودند. نکته دیگری که همه را شوکه کرد این بود که تیم از یک نایب کاپیتان نام نبرد. معمولاً زمانی که تیم کریکت هند به خارج از کشور سفر می کند، یک نایب کاپیتان منصوب می شود.

اخیراً، هند KL Rahul را به عنوان نایب کاپیتان برای دو تست اول Border-Gavaskar Trophy در مقابل استرالیا در خانه منصوب کرد. سپس در تست های سوم و چهارم سریال، نایب کاپیتان تعیین نشد. راهول در ترکیب نهایی جام جهانی حضور دارد. با این حال، او به عنوان نایب کاپیتان منصوب نشد.

بر اساس یک گزارش PTI، ممکن است از Cheteshwar Pujara خواسته شود تا به عنوان نایب کاپیتان انتخاب شود. با این حال، توییتر از این واقعیت غافل نشد که نایب کاپیتان به طور رسمی برای شرکت در فینال WTC منصوب نشد.

بازگشت رهانه پس از 15 ماه پس از مصدومیت شریاس ایر که او را از فینال بزرگ محروم کرد قابل پیش بینی بود. ایر اخیراً برای درمان شکستگی‌های استرسی در ناحیه کمرش در بریتانیا تحت عمل جراحی قرار گرفت.

استدلال رهانه توسط PTI در گزارش خود در 10 آوریل گزارش شده است.

رهانه آخرین بار در ژانویه 2022 در کیپ تاون مقابل آفریقای جنوبی یک تست انجام داد.

انتخاب او بیشتر به داشتن خفاش‌های باتجربه کافی در ترکیب مربوط می‌شود، زیرا تیم‌های هندی سهم خود را در کشمکش‌های کشورهای سنا در طی تک بازی‌هایی مانند این داشته‌اند.

این بازیکن 34 ساله که در طول فصل داخلی بمبئی را هدایت کرده است، نزدیک به 700 ران به ثمر رسانده است، اما آنچه که برجسته است این است که چگونه بازی هجومی خود را در لیگ برتر بهبود داده است و با نرخ ضربه 190 متمرکزتر از همیشه به نظر می رسد. در هفت بازی تاکنون

بقیه اعضای تیم به رهبری روهیت شارما روی خط قابل پیش بینی قرار گرفتند.

تیم آزمایشی هند فینال WTC: روهیت شارما (کاپیتان)، شوبمن گیل، چتشوار پوجارا، ویرات کوهلی، آجینکیا راهان، کی‌ال راهول، کی‌اس بهارات (هفته‌انه)، راویچاندران اشوین، راویندرا جادجا، آکسار پاتل، شاردول تاکور، مهد. شامی، محد. سراج، اومش یاداو، جایدف اونادکات

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله