پنجاب کینگز پیسر آرشدیپ سینگ پس از عملکرد فاجعه بار خود در برابر سرخپوستان بمبئی در توییتر عصبانی است.

آرشدیپ سینگ از پنجاب کینگز که متهم به عقب نگه داشتن سرخپوستان بمبئی از هدف 214 دویدن در روز چهارشنبه بود، تلاش کرد تا قهرمانی های خود در بولینگ را در مسابقات لیگ برتر هند (IPL) 2023 تکرار کند. آرشدیپ توسط خفاش‌های MI از جمله سوریاکومار یاداو، ایشان کیشان، تیلاک وارما شکست خورد که تنها در 3.5 اور 66 دوش فوق‌العاده را واگذار کردند. وقتی مسابقه به نفع MI Rohit Sharma به پایان رسید، Arshdeep در توییتر ترند شد و طرفداران میم ها و جوک ها را در پلت فرم میکروبلاگینگ منتشر کردند.

آرشدیپ با عملکردی فاجعه بار در برابر قهرمانان 5 دوره هندی بمبئی، رکورد ناخواسته واگذاری بیشترین دوش بدون بولینگ سهمیه کامل 4 اور در یک مسابقه T20 را به نام خود ثبت کرد. ضربان‌ساز بازوی چپ در مجموع 23 توپ را با 66 ران دریافت کرد و رکورد بن ویلر نیوزیلندی را در این روند شکست. در سال 2018، کیوی 64 ران در 3.1 اور مقابل استرالیا در یک مسابقه T20 واگذار کرد.

کاپیتان PBKS، Shikhar Dhawan، پس از پایان بازی صحبت نکرد و اعتراف کرد که بولرها به خطوط محکم تری برخورد نکرده اند، که به Mi Better در تعقیب و گریز کمک کرد.

ما خیلی خوب شروع کردیم و فکر می کردیم نتیجه خیلی خوبی بود، اما متأسفانه نتوانستیم از آن دفاع کنیم. من احساس می کنم که البته ریشی خیلی خوب می زد، اما از طرف دیگر، ما بیرون از استامپ بولینگ می زدیم و باید در اورهای کاسه می زدیم. و سپس ایشان و سوریا بازی را از دست دادند.

“ما باید محکم‌تر ضربه می‌زدیم. از آنجایی که ویکت را دیدیم و دیدیم که ویکت بسیار خوبی است، فکر می‌کردیم که تغییر سرعت بسیار مفید خواهد بود و من احساس می‌کنم که نیتن خیلی خوب ضربه می‌زند اما دیگر بازیکنان امروز جلو نرفتند. شبنم در زمین بود و ویکت کمی بهتر شد، من احساس کردم که وقتی یک اسپینر ضربه می خورد، مهار دویدن ها سخت می شود.

PBKS پس از شکست با 5 برد در 10 مسابقه در رده هفتم جدول امتیازی قرار دارد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله