“پترول خاتم هو چوکا تا”: اجرای خنده دار محمد شامی مقابل پایتخت دهلی

محمد شامی، بازیکن گلزن گجرات تایتانز (GT) در بازی مقابل دهلی کپیتالز (دی سی) با گرفتن 4 ویکت، تنها 11 ران، فرمی شگفت انگیز با توپ نشان داد. در طول استراحت میانی، شامی وقتی از او پرسیده شد که آیا می‌خواهد بیشتر ضربه بزند، پاسخی شوخ‌آمیز داد. شامی پس از ادعای کلاهک بنفش گفت: «ناهی ناهی، بنزین خاتم هو چوکا ثا» (من همه بیرون رفتم و چهار کاسه زدم).

شامی به لطف عملکرد چشمگیرش جایزه مرد مسابقه را به دست آورد، اما این برای مهر قهرمانی مدافع عنوان قهرمانی کافی نبود.

در تعقیب 131، GT بدترین شروع خود را داشت زیرا در نهایت سه ویکت مهم Wriddhiman Saha، Shubman Gill و Vijay Shankar را از دست دادند. کاپیتان هاردیک پاندیا سعی کرد GT را به بازی بازگرداند اما این کافی نبود زیرا آنها مدام ویکت های خود را در انتهای دیگر در فواصل زمانی منظم از دست می دادند.

«احساس می‌کردم که باید برای آن تلاش کنیم. اشتباه این بود که ما در فواصل زمانی معین ویکت‌ها را از دست می‌دادیم، نیاز به مشارکت داشتیم و آنها خیلی دیر آمدند. با این حال بازی های زیادی باقی مانده است. شامی پس از بازی گفت: چنین اتفاقاتی رخ می دهد.

در تعقیب 131، تایتان‌های گجرات با ضربه‌ای زودهنگام مواجه شدند که وردیمن ساها توسط خلیل گرفتار شد و او یک ویکت فوق‌العاده گرفت. خلیل چند بار لبه بیرونی ساها را شکست داد تا در نهایت او را مجبور کرد با بولینگ فوق العاده به سمت دروازه بان برود.

هاردیک پاندیا در اور سوم از خلیل ضدحمله کرد و سه چهار ضربه زد، اما GT در اور بعدی با دو گل عقب افتاد. ایشانت شارما سپس یک توپ عروسکی زیبا را به ویجی شانکار در فرم خود برد تا GT را به 26/3 کاهش دهد.

GT در پایان پاورپلی به 31/3 لکنت داشت. کولدیپ یاداو وارد حمله شد و زمانی را برای ضربه زدن تلف نکرد و دیوید میلر (0 بر 3) را تمیز کرد که برای زدن یک شوت حرکت کرد اما کاملاً از دست داد.

Pandya و Abhinav Manohar روند ریکاوری را شروع کردند، اما DC تا حد زیادی خود را محکم نگه داشتند، زیرا نرخ اجرا مورد نیاز از 10 بر اوور گذشت و پنج اور باقی مانده بود. هاردیک یک جایگاه 50 ران را با یک کشش قدرتمند برای یک چهار خاموش نورته به ارمغان آورد. کاپیتان سپس نیم قرن 44 توپ را مطرح کرد. کولدیپ یک جریمه دیگر را به پایان رساند و فقط پنج بازی را واگذار کرد تا طلسم خوب 4-0-15-1 را تکمیل کند.

با 37 گل مورد نیاز 18، خلیل برگشت و اولین توپ را زد تا منوهر (26 گل از 33) که در طولانی مدت گرفتار شده بود، خارج شود. خلیل یک کاسه جریمه زد تا فقط چهار توپ را به او بدهد، زیرا معادله 12 توپ را 33 نشان داد.

Nortje بازی ماقبل آخر را خوب شروع کرد، با ضربه زدن به یورکی ها و از دست دادن تنها سه توپ اول سه توپ. اما او زمانی که راهول تواتیا سه توپ بعدی را برای سه 6 بازی متوالی زد تا معادله به 12 مورد نیاز پس از آخرین اور کاهش یابد، نشانگر خود را از دست داد.

وارنر برای پایان فینال توپ را به ایشانت داد و کهنه کار با تجربه به چالش کاپیتانش با یک اور فوق العاده پاسخ داد.

ایشانت خوب شروع کرد و تنها سه توپ از سه توپ اول را به دست آورد و قبل از اینکه Tewatia (20 از 7) در پوشش اضافی گرفتار شود، زیرا معادله به 9 مورد نیاز از 2 توپ رسید. رشیدخان بعدی را شکست تا نقطه ای را ببندد که توسط راسف متوقف شد.

در حالی که 7 توپ مورد نیاز از آخرین توپ بود، ایشانت یک پرتاب کامل زد که رشید تنها برای دو توپ به عقب رفت و بازیکنان دی سی در جشن وحشیانه غوغا کردند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله