پنالتی دیرهنگام آدام لو فوندره به FC Mumbai کمک می کند تا FC Goa را 1: 0 شکست دهد


پنالتی دیرهنگام آدام لو فوندر در هنگام مصدومیت به FC Mumbai City کمک کرد تا FC Goa را در سوپرلیگ هند در ورزشگاه Fatorda در گوا 1-0 شکست دهد. شاگردان سرخیو لوبری بیشتر بازی را با برتری مردانه پس از دریافت کارت قرمز در نیمه اول ردم تلانگ سپری کردند. اما به نظر می رسید دفاع غیرتمندانه بمبئی در برابر گوا و نقص ها این دیدار را به تساوی کشاند. سپس ، در همان مرگ خود ، آدام لو فوندر پا شد و در محوطه جریمه شلیک کرد تا مطمئن شود لوبرا بر تیم سابق خود پیروز شد.

بوق تجاری

لوبرا سه تغییر در تیمی ایجاد کرد که به شمال شرقی یونایتد باخت. بارتولومیو اوگبچه و محمد راکیپ روی نیمکت افتادند و احمد جهوه نیز بعد از کارت قرمز اخراج شد.

امی رانودا ، ایمن استیون گودارد و مورتادا فال وارد XI شروع شدند.

مربی گوا خوان فراندو تیم مهاجم را صدا کرد. مدافع چپ ناجی گاما پس از انحراف به حاشیه برگشت ، در حالی که تلانگ و آلبرت نوگر پیش از پرینستون ربل و خورخه اورتیز انتخاب شدند.

اولین فرصت گور در دقیقه هشتم بود که نوگرا با کمترین ضربه ایگور آنگول را پیدا کرد ، اما اولین ضربه بد او باعث شد او ناامید شود.

بمبئی با تنش با لو فوندرا بازی کرد که دائماً جناح چپ گوا را آشفته می کرد. اما آنها نتوانستند تسلط خود را به یک فرصت تبدیل کنند زیرا در جلسه اول موفق به ثبت یک شوت به سمت دروازه نشدند.

سپس گارورها در دقیقه 40 وقتی که به طلنگ برای یک دیدار دو پا در هرنان سانتانا قرمز نشان داده شد ، ضربه بزرگی را متحمل شدند.

در کمال تعجب ، این گوا بود که در نیمه دوم با تهاجم بیشتری شروع کرد. وقتی انگولا با سرعت به محوطه جریمه نزدیک شد ، آنها تقریباً پس از راه اندازی مجدد به جلو آمدند ، اما دیدند که ضربه او به سختی از تیر دروازه بیرون رفت.

در انتهای دیگر ، محمد نواز دروازه بان گوا نزدیک بود در بمبئی گلزنی کند. پاکسازی او آخرین بار توسط لو فوندرا آزاد شد ، اما این لمس برای ارسال توپ به داخل دروازه کافی نبود.

در کمتر از یک ربع مانده ، ماندارو رائو دسایی فرصت های زیادی را از دست داد. ضربه کم لو Fondre به دفاع چپ برخورد کرد اما فقط به دروازه بان برخورد او خیلی سنگین بود و توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

بالا رفته

پس از یک ضربه ثابت ، بمبئی سرانجام در دقیقه 5 صاحب یک پنالتی شد که لپی رودریگز با ضربه سر بیپین سینگ برخورد کرد.

رانندگی قدرتمند لو فوندرا فرصتی به نواز نداد که در مسیر درست شیرجه رفت.

مباحث ذکر شده در این مقاله