کریکت انگلیس در حال ایجاد کمیسیونی برای مبارزه با نابرابری است

کریکت انگلیس در حال ایجاد کمیسیونی برای مبارزه با نابرابری است

رئیس بانک مرکزی اروپا تام هریسون گفت که آنها تلاش می کنند تا کریکت را با فراگیرتر و متنوع تر جلوه دهند.© توییتر


روز چهارشنبه ، رهبران کریکت انگلیس از ایجاد کمیسیون برابری مستقل به عنوان بخشی از اقدامات مبارزه با تبعیض در بازی خبر دادند. هیئت کریکت انگلیس و ولز نیز اعلام کرده است که در حال ایجاد یک محفل برای مسابقات است که به مردم اجازه می دهد تجربیات خود و یک قانون جدید در مورد برابری به اشتراک بگذارند. این اقدامات بخشی از برنامه ای برای نمایندگی بیشتر بازی و از بین بردن تبعیض است. بازیکنان انگلیس در اوایل سال جاری در خلال بازی های خانگی مقابل هند غربی و ایرلند در حمایت از اعتراضات جهانی علیه نژاد پرستی زانو زده اند و بحث گسترده تری را در مورد تبعیض در کشور کریکت آغاز کرده است.

بوق تجاری

این ابتکارات جدید به دنبال اتهامات نژادپرستی در بازی انگلیسی توسط بازیکنان سابق مایکل کاربری و عظیم رافیک و همچنین داور سابق جان هولدر است.

تام هریسون ، رئیس اتحادیه اروپا ، گفت: “ما امسال به حرف افراد زیادی از گوشه و کنار بازی گوش داده ایم و نه فقط برای درک این که در کجا باید بهترین باشیم ، ورزش خود را فراگیر و متنوع کنیم و با تبعیض مبارزه کنیم.”

“اقداماتی که امروز اعلام کرده ایم و برنامه گسترده تری برای برابری ، تنوع و شمول ، کارهایی را که قبلاً طی سالهای اخیر انجام داده ایم آغاز می کنیم ، ایجاد می کنیم و تسریع می کنیم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله