پلی آف IPL 2023 و برنامه نهایی اعلام شد، تعیین کننده عنوان در احمدآباد برگزار می شود

هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) روز جمعه برنامه و مکان برگزاری مسابقات پلی آف و فینال لیگ برتر هند (IPL) 2023 را اعلام کرد. سه مسابقه پلی آف – مقدماتی 1، حذفی و مقدماتی 2 – به ترتیب در روزهای 23، 24 و 26 اردیبهشت برگزار می شود. فینال 28 می در ورزشگاه نارندرا مودی احمدآباد برگزار می شود. Qualifier 1 و Eliminator در چنای برگزار می شود. مسابقات مقدماتی 2 در احمدآباد برگزار می شود

BCCI در انتشاری نوشت: «هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) روز جمعه برنامه بازی های پلی آف و فینال لیگ برتر هند تاتا (IPL) 2023 را اعلام کرد. بازی های پلی آف و فینال از ساعت 23 برگزار می شود.rd از 28 میهزار می 2023 در چنای و احمدآباد. اولین بازی مقدماتی روز 23 برگزار می شودrd مایا در استادیوم MA Chidambaram و سپس Eliminator 24هزار ممکن است

ورزشگاه نارندرا مودی در احمدآباد میزبان مسابقات TATA IPL Qualifier 2 و فینال به ترتیب در 26 و 28 می خواهد بود.

فینال سال گذشته نیز در احمدآباد برگزار شد، جایی که گجرات تایتانز در یک مسابقه برتر به مصاف راجستان رویالز رفت. تیم به رهبری هاردیک پاندیا در آن مسابقه پیروز ظاهر شد و در اولین تلاش پیروز رقابت شد.

چند فصل اخیر IPL یا در خارج از هند یا در مکان های جداگانه برگزار شده است. با انتخاب چنای به عنوان یکی از مکان های حذفی، هیجان زیادی در میان طرفداران Super Kings که به عنوان یکی از با فرم ترین تیم های این فصل ظاهر شده اند، وجود خواهد داشت.

MS Dhoni که ممکن است به عنوان یک بازیکن در IPL ادامه ندهد، مصمم خواهد بود تا تمام راه را در مسابقات طی کند و قبل از آویزان کردن کفش‌هایش به هواداران CSK چیزی برای غرش بدهد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله