“احترام بزرگ”: کولدیپ یاداو بازگشت ستاره پایتخت دهلی را می ستاید

دهلی کپیتالز (دی سی) اولین برد خود در IPL 2023 را پس از شکست دادن نایت رایدر کلکته (KKR) با چهار ویکت در ورزشگاه آرون جایتلی دهلی نو در روز پنجشنبه به ثبت رساند. دهلی کپیتالز کلکته نایت سواران را با 127 اور اخراج کرد و مجموع را در 19.2 اور کاهش داد. ایشانت شارما با دو ویکت در بازی مقابل KKR بازگشتی به یاد ماندنی به IPL داشت. این بازیکن 34 ساله توانایی خود را در بازگشت به یک مسابقه IPL پس از تقریبا دو سال ثابت کرد و در طول چهار دوی خود به مرز 140 کیلومتر در ساعت رسید. او با نتیجه 2-19 به پایان رسید و به عنوان مرد مسابقه شناخته شد زیرا پایتخت دهلی با چهار ویکت و چهار اینینگ کلکته نایت رایدرز را شکست داد.

“ایشانت با توپ بسیار دقیق بود. و همچنین وقتی با یک بازیکن باتجربه به میدان می روید، اعتماد به نفس پیدا می کنید. او شرایط دهلی را به خوبی می شناسد و پیشرفت های مهمی به ما داد. من برای او احترام زیادی قائل هستم. این نوع عملکرد را پس از مدت طولانی ناخوشی در هفته نشان داد.

Kuldeep Yadav که ارقام 2/15 را ثبت کرد، در مورد اهمیت برد صحبت کرد و گفت که اولین برد در مسابقات همیشه برای افزایش سرعت مهم است.

“اولین برد همیشه برای به دست آوردن شتاب مهم است. ما مقابل کلکته نایت رایدرز خیلی خوب بازی کردیم. ما تلاش زیادی کردیم تا آنها را به 127 محدود کنیم.»

فرنچایز دهلی در شرایط سختی قرار داشت که مانیش پاندی و امان خان در طول تعقیب و گریز تیم پشت به هم سقوط کردند. هنگامی که از کولدیپ در مورد همین سوال پرسیده شد، “در یک نقطه از بازی ما ویکت های پشت سر هم از دست دادیم. اما خیلی استرس نداشتیم چون هنوز چند زخم باقی مانده بود. آکسار و لالیت بازی را برای ما تمام کردند. همیشه باید برای اولین برد بجنگی و ما این کار را کردیم.”

کولدیپ در مورد عملکرد خود در بولینگ گفت: “خیلی خوشحالم که سهم من به پیروزی تیم کمک کرد. اگر خوب توپ بزنم و تیم ما برنده نشود، عملکردم اهمیتی ندارد.”

پایتخت دهلی سرانجام پس از 5 شکست پس از شکست کلکته نایت رایدرز در مسابقه شماره 28 IPL 2023 در ورزشگاه آرون جایتلی دهلی، جای خود را در جدول شکست.

یک اجرای دسته جمعی بولینگ که در آن چهار بازیکن هر کدام دو ویکت گرفتند، به DC کمک کرد تا KKR را به مدت 127 ببرد.

دیوید وارنر سپس با 57 گل بر 41 پیشتاز شد و آکسار پاتل یک ضربه مهم 19* از 22 بازی کرد تا اعصاب خود را حفظ کند و پس از اینکه KKR مبارزه کرد تا بازی به پایان برسد، DC را از خط پایان عبور دهد. .

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله