پس از پیروزی LSG بر PBKS، گوتام گامبیر لبخند بزرگی می زند. روز میدان در توییتر

گوتام گامبیر در روز جمعه پس از اینکه تیمش Lucknow Super Giants در IPL 2023 پنجاب کینگز را شکست داد، مرد خوشحالی بود. دلیل خوشحالی Gambhir این بود که LSG با ثبت رکورد 257/5 برنده شد – دومین مجموع برتر در تاریخ IPL. گامبیر که همیشه به دنبال پیشرفت است، نتوانست احساسات خود را پنهان کند. پس از دیدن لبخند گامبیر، کاربران توییتر نظرات خنده‌داری را ارائه کردند. پس از این برد، LSG اکنون با 10 امتیاز از هشت بازی در رده دوم لیگ 10 تیمی قرار دارد.

صحبت کردن در مورد بازی، نیم قرن انفجاری از کایل مایرز و مارکوس استینیس، که با جادوهای درخشان یاش تاکور و نوین الحق تکمیل شد، به Lucknow Super Giants (LSG) کمک کرد تا پنجاب پادشاهان (PBKS) را با 56 ران در بازی شکست دهد. جشن در مسابقات لیگ برتر هند (IPL) 2023 اینجا در ورزشگاه IS Bindra انجمن کریکت پنجاب در روز جمعه. با تعقیب یک هدف ماموت 258، PBKS آن را مدیریت کرد اما در نهایت برای 201 جام حذفی شد.

با این حال، این قتل عام محض از سمت ضربات LSG در اولین مسابقات بود، زیرا امتیاز لاکنو در 20 اور رکورد 257/5 را به ثبت رساند که دومین رکورد در تاریخ IPL بود.

استوینیس با 72 گل در مقابل 40 توپ برای LSG گلزنی کرد در حالی که کایل مایرز تنها با 24 توپ 54 گل زد. نیکلاس پوران، بازیکن آف اسپینر، به ترتیب بعدی، توپ را به 45 رساند، در حالی که آیوش بادونی 43 توپ را از 24 در میانه فریم زد تا بازدیدکنندگان را به یک مجموع بزرگ هدایت کند.

علیرغم تعقیب سخت و گلزنی با سرعتی مناسب، پنجاب در اکثر اینینگ های خود بازی برگشتی را انجام داد و در سال 201 با بولینگ کنار رفت و زیر فشار تقریبا 13 ران اوور تسلیم شد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله