“آن چیزی نیست که اکنون به آن نیاز داریم…”: حکم قاطع ریکی پونتینگ در مورد شانس پریتوی شاو برای بازگرداندن پایتخت دهلی به IPL 2023

جلسات پیش از مسابقات پریتوی شاو، ریکی پونتینگ، سرمربی دهلی کپیتالز را متقاعد کرد که او برای یک فصل موفقیت‌آمیز IPL قرار دارد، اما او اکنون باید اعتراف کند که بسیاری از بازکن‌های دیگر تیم‌های IPL بهتر از خفاش‌بازان رنگارنگ بمبئی عمل می‌کنند. این برنامه پس از شش بازی پخش نشد و بعید است که DC به این زودی ها به آن بازگردد. فکر می‌کنم ۱۳ بازی (از جمله IPL 2022) از زمانی که Prithvi 50 بازی کرده است، با پایتخت دهلی شروع شده است. پونتینگ در آستانه بازی این تیم مقابل سان رایزرز حیدرآباد در روز شنبه گفت: بسیاری از بازیکنان دیگر در صدر تیم های دیگر هستند که بسیار بهتر از پریتوی بازی می کنند.

شاو در این IPL تنها 47 ران در 6 بازی به ثمر رسانده است.

ما می دانیم که پریتوی در بهترین حالت خود قرار دارد، او یک برنده مسابقه است. این یکی از دلایلی است که او هنوز یک بازیکن است زیرا می دانیم که اگر او تعداد مشخصی توپ را بزند، حدود 95 درصد از بازی ها را برنده می شویم.

اما او تاکنون نتوانسته در این فصل تولید کند. من فکر می کنم شش بازی که او انجام داد کمی بیش از 40 بازی بود، بنابراین این چیزی نیست که ما در حال حاضر به آن نیاز داریم.

بنابراین تصمیم سختی است که او را ترک کنیم، اما امیدوارم تیمی که فردا به میدان می‌رویم بتواند یک بازی دیگر را برای ما برنده شود.» وقتی امسال وارد شد، چند هفته‌ای در NCA بوده است، برای تناسب اندام‌اش خیلی سخت کار کرده است، در شرایط خوبی آمده است و اخلاق کاری، تمرینات و همه چیز در نت‌ها به من گفته است که ممکن است اینقدر بزرگ باشد. یک سال برای او، اما هنوز نتیجه ای حاصل نشده است.» حتی یک بازی با فیل سالت انگلیسی در این فصل برای پایتخت نشینان نتیجه نداده است.

پونتینگ می‌گوید: «ما باید تلاش می‌کردیم تا جرقه‌ای در بالای جدول پیدا کنیم و فیل سالت در آخرین بازی به آنجا رفت، اما این نیز مؤثر نبود.

پونتینگ امیدوار است که شاو بتواند در صورتی که شانس دیگری به دست آورد، در اوج به پایان برسد.

اما با گفتن این موضوع، هنوز راه درازی در پیش است و اگر همه چیز با نظم فعلی ما پیش نرود، دلیلی وجود ندارد که او نتواند به تیم بازگردد و امیدوارم بتواند مسابقات را با قدرت به پایان برساند. “

پونتینگ احساس می‌کند که نقش اصلی در کریکت T20 در حال مرگ است، زیرا اکثر تیم‌ها وسواس زیادی به شش‌های بزرگ و نرخ ضربه‌های بالا دارند.

«اگر به کاری که همه تیم‌ها انجام می‌دهند نگاه کنید، همه فقط به بازی قدرت می‌پردازند و فقط سعی می‌کنند شروعی عالی داشته باشند. پونتینگ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: و فکر نمی‌کنم در مراحل اولیه اینینگ‌ها به اندازه‌ای که تا به حال در این IPL دیده‌ام، شش ششک دیده باشم.

پونتینگ معتقد است که خفاش‌بازانی که در حال ضربه زدن هستند می‌توانند به نقش‌های اصلی تبدیل شوند، اما اینطور نیست.

می دانید، من معتقدم که اگر یک ضربه زن تهاجمی و قوی داشته باشید، او می تواند بازی خود را برای ایفای نقش اصلی تغییر دهد، اما بازیکنان اصلی به ندرت می توانند نرخ را به 200 ران تغییر دهند. تنها چیزی که امسال فکر می کنم رهانه است.»

“بنابراین من احساس می‌کنم که نقش اصلی کمی دارد می‌میرد، اما این موضوع به نحوه گذراندن روز خود به‌عنوان یک بت‌باز نیز برمی‌گردد. گاهی اوقات از جایی که می‌خواهید شروع نمی‌کنید و تقریبا مجبور می‌شوید نقش متفاوتی بازی کند

بنابراین این یک چیز روزمره است، اما من فکر می‌کنم که نقش واقعی کسی که به‌عنوان بازکننده یا شماره سه ضربه می‌زند و تلاش می‌کند در تمام اینینگ‌ها ضربه بزند، فکر می‌کنم که در حال مرگ است.» دهلی کپیتالز روز شنبه به مصاف سانرایزرز حیدرآباد خواهد رفت.

آیدن مارکرام، کاپیتان Sunrisers Hyderabad، اذعان داشت که شکست مداوم و تغییر ترکیب یازده بازیکن برای یافتن تعادل مناسب، کار را دشوار کرده است، زیرا امیدوار است در بقیه بازی‌های IPL تداوم داشته باشد.

بازیکنان SRH فاقد بلوغ بودند و مدیران تیم را مجبور به ایجاد تغییرات مکرر در تیم کردند.

«بله، (شکستن و تغییر) دشوار بود. در حالی که ما سعی می‌کنیم مکان‌هایی را پیدا کنیم که همه بتوانند همیشه در آن بازی کنند، من قطعاً معتقدم و موافقم که هر چه کارها یکنواخت‌تر باشد، نتایج سریع‌تر و بهتر خواهد بود.

مارکرام گفت: “بنابراین برای ما مهم است که سعی کنیم نوعی تداوم در ضربات خود پیدا کنیم.”

“گاهی اوقات در بازی ها، تغییرات فقط بر اساس مسابقات انجام می شود، اما اکنون ما به عنوان یک تیم در موقعیتی هستیم که امیدواریم تعادل را در زندگی پیدا کرده باشیم و امیدواریم که ترکیب را درست در بازی فردا به کار ببریم و تداومی در بازی داشته باشیم. ضربه زدن.” مارکوم گفت، برای مهاجمان، این بیشتر در مورد طرز فکر است.

«بله، متأسفانه این (ضربه زدن) سقوط ما بود. اما من فکر می‌کنم که واقعاً بیشتر به حل ذهنیت و رویکرد ذهنی به آن مربوط می‌شود.»

“بنابراین ما سعی می کنیم بچه ها را آزاد کنیم و آنها را به بهترین شکل ممکن تبدیل کنیم. متأسفانه، من احساس کردم که کمی محافظه کار بودیم و کمی با خودمان بازی می کنیم. اما اکنون این آزادی عمل به بازیکنان است تا تلاش کنند. بهترین نسخه از خودشان باشند. و هر چیزی که از آن نتیجه می‌گیرد، فکر می‌کنم کار را بسیار آسان‌تر می‌کند.” واشنگتن ساندار به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از بازی IPL محروم شد.

متأسفانه واشی (واشینگتون ساندار) بد شکست خورد و همه ما می دانیم که او واقعاً چه بازیکن خوبی است. او در هر سه زمینه بازی درخشان است و تجربه بازی بین المللی کریکت را به ارمغان می آورد. مارکرام گفت این یک ضرر بزرگ خواهد بود.

به همین دلیل، ممکن است مجبور شویم چند ترکیب مختلف را امتحان کنیم.»

موضوعات مطرح شده در این مقاله