روهیت شارما “یک ماه افسرده بود”: ستاره هندی جزئیات گفتگوی احساسی در جام جهانی فوتبال را فاش کرد

تصویر فایل روهیت شارما کاپیتان تیم کریکت هند© AFP

روهیت شارما یکی از بزرگترین نام های کریکت جهان در حال حاضر است. جدا از اینکه کاپیتان تیم کریکت هند بود، مهارت های ضربتی او او را به یکی از معتبرترین کریکت بازان تبدیل کرد. او که همیشه یک استعداد کمیاب در ضربات پنبه‌بازی به حساب می‌آمد، اولین بازی خود را در سال 2007 در ODI مقابل ایرلند انجام داد. روهیت در حال حاضر 3379 اجرا در 49 تست (متوسط ​​45.66)، 9825 اجرا در 243 ODI (متوسط ​​48.63) و 3853 اجرا در 148 T20I (متوسط ​​31.32) دارد. او یکی از معدود بازیکنانی است که در هر سه فرمت یک تن گل زده است. با وجود این سابقه، زمانی بود که روهیت در مورد حرفه کریکت خود افسرده بود.

جمیما رودریگز، ستاره تیم زنان هند درباره گفتگوی خود با کاپیتان تیم مردان هند درباره زمانی که او برای جام جهانی 2011 هند انتخاب نشده بود صحبت کرد.

روهیت شارما نیز از جام جهانی 2011 محروم شد. من از او سوالی پرسیدم، “10 سال پیش شما هند را رهبری می کردید، آیا هرگز فکر می کردید این اتفاق بیفتد؟” او (روهیت شارما) گفت: “نه، بسیاری از مردم در آن زمان نزد من آمدند و چیزهای زیادی گفتند، اما هیچ کس نمی دانست که من در چه حالی هستم. فقط یک نفر بود، یووراج سینگ، که به سمت او آمد (روهیت). او را برای شام بیرون برد و هیچ کس دیگری آنجا نبود. او گفت که یک ماه است افسرده شده است. چون توالت چیزی است که شما در مورد آن خواب می بینید. بنابراین وقتی او این را گفت، من در داخل گریه می کردم. به معنای واقعی کلمه در داخل هستم. اشک می ریزد.” جمیما رودریگز در صبحانه قهرمانان گفت.

او گفت: زمان های سختی در راه است، اما شما می دانید که در آینده چه خواهید کرد. وقتی فرصت بعدی خود را پیدا کردید، مطمئن شوید که برای آن آماده هستید. اتفاق می افتد (یا) نمی افتد، خوب است.” و به من چسبید. من نیازی به اثبات چیزی به کسی ندارم. من فقط باید برای لذت خالص بازی بازی کنم.”

روهیت در حال حاضر برای هندیز بمبئی در IPL 2023 بازی می کند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله