“آنها باید در جنگل بوده اند…”: راوی شاستری افرادی را که انتخاب نهایی آجینکیا راهانه WTC را به عملکرد IPL مرتبط می کنند، مسخره می کند.

سرمربی سابق هند راوی شاستری به طور کامل از تصمیم انتخاب کنندگان برای حضور آجینکیا راهانه در ترکیب نهایی جام جهانی تست (WTC) حمایت کرد و گفت که مبارز باتجربه ای مانند او می تواند در این مسابقه ارزشمند باشد. هند در فینال WTC در Oval در 7 ژوئن به مصاف استرالیا می رود و اتفاقاً قرن قبلی رهانه در سال 2020 در ملبورن برابر استرالیا بود که ثابت شد که برای تیم او تعیین کننده بود. شاستری گفت که فرم IPL رهانه خوب بود، اما این فرم کریکت داخلی او بود که او را به تیم آزمون کشاند.

“من خیلی خوشحالم که او بیرون آمد. او در دو یا سه بازی ای که در IPL انجام داده، ضربات فوق العاده ای داشته است، عالی به نظر می رسد. و از تجربه ای که او دارد غافل نشویم. لحظه ای که شریاس ایر مجروح شد، باید به آن سمت نگاه می کردید.

“مردم فکر می کنند او به تازگی سه بازی IPL انجام داده است و به همین دلیل است که او بیرون است. زمانی که کریکت درجه یک بازی می کرد، آنها باید شش ماه در تعطیلات بوده باشند. آنها باید جایی در جنگل بوده اند، جایی که هیچ تماسی با هیچ کس در جهان وجود ندارد. مربی سابق تیم کریکت هند توضیح داد: وقتی به مدت شش ماه به تعطیلات می روید، آن 600 دویدن را از دست می دهید.

رهانه تاکنون در لیگ برتر هند (IPL) 2023 در فرم فوق‌العاده‌ای ظاهر شده است و در حال حاضر با بیش از 100 دوش در این دوره، یکی از بالاترین نرخ‌های ضربه را در بین تمام ضربه‌زنان دارد. شاستری بازگشت او به فرم را ستود و حتی از قرن در MCG نام برد.

شاستری درباره حضور رهانه گفت: «این یک بازی بزرگ مانند سوپربول است و شما به یک بازیکن با تجربه نیاز دارید. «فراموش نکنید که تنها دو سال و نیم پیش بود که این مرد برنده یک سری تست در استرالیا شد. زمانی که ویرات کاپیتان بود [Kohli] رفت [on paternity leave] و کار بزرگی انجام داد.”

مردم آن صد را در MCG فراموش می‌کنند، نحوه بازی بولینگ او و این واقعیت که او دوباره به بازی برگشت. دیدید که با پوجار چه کرد، او با بازی کریکت داخلی، کریکت کانتی به زمین برگشت، فقط تعداد دوش ها را پشت سر گذاشت، سپس به کریکت تست برگشت و اجرا کرد. در مورد رهانه هم همینطور، بیایید امیدوار باشیم که این تجربه مفید واقع شود.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله