پاکستان در یک شاهکار منحصر به فرد به هند و استرالیا پیوست تا در لیست تیم های نخبه ODI قرار بگیرد

پاکستان در تاریخ خود به 500 پیروزی ODI دست یافته است© AFP

پاکستان در حالی که هدف 289 را با 9 توپ باقی مانده تعقیب کرد، یک پیروزی راحت با 5 ویکت مقابل نیوزلند به ثبت رساند. این برد پانصدمین برد آنها در فرمت ODI بود. پاکستان سومین تیمی شد که پس از استرالیا و هند به رکورد 500 مسابقه رسید و در 949 ODI خود به نقطه عطف رسید. استرالیا با 594 برد در صدر فهرست قرار دارد و پس از آن هند با 539 برد. این موفقیت پس از آن حاصل شد که پاکستان اولین بازی خود در ODI را در فوریه 1973 انجام داد و اولین پیروزی خود را در این فرمت در دومین مسابقه ODI خود – مقابل انگلیس در ناتینگهام در ماه اوت به دست آورد. سال 1974.

پاکستان مجبور شد برای پانصدمین برد ODI خود پس از اعزام نیوزیلند به خفاش تلاش کند و سپس در مجموع 288/7 به لطف 113 امتیاز از داریل میچل و 86 تاول از بازکننده ویل یانگ ثبت نام کرد.

فخار زمان راه را برای پاکستان باز کرد و با شریک امام الحق بنیان محکمی گذاشت.

زمان 33 ساله با 117 توپ خوب از 114 توپ نمایشی را ربوده بود، در حالی که امام 60 گل را به ثمر رساند که این دو نفر تعقیب و گریز خود را برای 124 ران در جایگاه اول آغاز کردند.

بابر اعظم، کاپیتان، قبل از اینکه تنها یک قرن از نیم قرن خود عقب بیفتد، دوهای مهمی انجام داد، در حالی که محمد رضوان ضربه زن با یک توپ 34 توپ 42* برای کمک به تکمیل تعقیب و گریز تیمش در 48.3 اور، به میدان رفت.

نیوزلند و پاکستان هر دو جواز حضور مستقیم برای مسابقات جام جهانی کریکت مردان ICC 2023 را که در ماه های اکتبر تا نوامبر در هند برگزار می شود، تضمین کرده اند.

تیم تام لاتام در چرخه سوپرلیگ جام جهانی کریکت مردان ICC تحت تاثیر قرار گرفته است و در حال حاضر با 16 پیروزی از 24 بازی در صدر جدول قرار دارد. پاکستان با 13 برد از 21 بازی در رده پنجم جدول قرار دارد.

هر دو تیم به دنبال این هستند که از چهار ODI باقی مانده از این سری بهترین استفاده را ببرند و بر آماده شدن برای رویدادی که به سرعت نزدیک می شود تمرکز کنند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله