پیام‌های همبستگی ورزشکاران پس از پرسش #MeToo کشتی‌گیر وینش فوگات، سکوت

کشتی گیران برجسته هندی مانند وینش فوگات، ساکشی مالیک، باجرانگ پونیا و بسیاری دیگر در جانتار مانتارا در پایتخت ملی علیه بریج بوشان شاران سینگ، رئیس فدراسیون کشتی هند (WFI) به دلیل اتهامات آزار جنسی اعتراض کردند. در حالی که سیاستمداران و رهبران راه خود را به محل تظاهرات رساندند، گیره دار حمایت کمی از برادری ورزشی هند دریافت کرد. در انتظار اقدام، کشتی گیران در خیابان ها خوابیدند و از مقامات خواستند که علیه رئیس WFI پرونده FIR تشکیل دهند.

در حالی که ابرهای عدم اطمینان همچنان در حال ظهور هستند، وینش فوگات سکوت بازیکنان کریکت و چندین ورزشکار برجسته دیگر هند را زیر سوال برده است.

وینش در صحبت با ایندیان اکسپرس، بازیکنان برتر کریکت کشور را به دلیل سکوت در مورد این موضوع مورد سرزنش قرار داد و گفت که آنها از موضع گیری “می ترسند”.

پس از حمله کوبنده وینش، چند تن از ورزشکاران برتر، از جمله عرفان پاتان و هاربهاجان سینگ، بازیکنان سابق کریکت هند، سانیا میرزا، ستاره تنیس و غیره، در توییتر اعلام همبستگی با کشتی گیران کردند.

پاسخ توییتر به این صورت است:

کاپیل دیو، کاپیتان جام جهانی هند نیز روز پنجشنبه به نفع کشتی گیران صحبت کرد. وی با انتشار عکسی از این سه کشتی گیر در استوری اینستاگرام خود نوشت: آیا هرگز به عدالت خواهند رسید؟

همچنین نیراج چوپرا و آبیناو بیندرا دارندگان مدال طلای المپیک نیز از کشتی گیران حمایت کردند.

در انتظار اقدام، کشتی گیران در خیابان ها خوابیدند و از مقامات خواستند تا علیه بریج بوشان شاران سینگ، رئیس WFI، در رابطه با اتهامات من توو، یک FIR تشکیل دهند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله