پاسخ صریح میچل مارش، ستاره دی سی به سوال «خفاشگر هندی بی تجربه»

میچل مارش، بازیکن همه کاره دهلی کاپیتالز، پس از شکست در احیای تعقیب و گریز مقابل سان رایزرز حیدرآباد، از خفاش‌بازان هندی تیمش دفاع کرد و گفت که بازی به دلیل بی‌تجربگی آنها شکست نخورده و هدف 198 دویدن “بسیار بزرگ” بود. . در یک تلاش همه جانبه پر شور، مارش قبل از زدن توپ 39 توپ 63، چهار ویکت اسکالپ کرد، اما هنگامی که او اخراج شد، دی سی منفجر شد زیرا بازیکنان بی تجربه هند نتوانستند دوهای مورد نیاز خود را بدست آورند و با 9 ران شکست خوردند.

ما به همه بازیکنانمان ایمان زیادی داریم. ما چند بازیکن بی تجربه در ترکیب خود داریم، اما باید ایمان داشته باشید، باید آن بچه ها را بیرون بیاورید و فکر نمی کنم بازی امشب شکست خورده باشد.

لحظات خاصی از بازی ما وجود داشت که در آن شکست خوردیم. مارش در کنفرانس خبری پس از بازی گفت که این قطعا یکی از آنها نیست.

اگر به فصل ما نگاه کنید، نمی‌توانیم کسی را مقصر بدانیم، اما چند بازی بسیار نزدیک را از دست داده‌ایم. بردن بازی ها در IPL بسیار دشوار است. و متأسفانه، ما در طرف اشتباه یک زوج واقعا صمیمی قرار داشتیم.

“اما برخی نکات مثبت امشب ظاهر می شود. اما در نهایت، من فکر می کنم که تعقیب و گریز برای 195 احتمالاً بیش از حد در آن ویکت بود.” آبیشک شارما (67) و هاینریش کلاسن (53) با ضربه های انفجاری پیروزی را برای SRH تضمین کردند.

من فکر می‌کنم بازی‌های او (کلاسن) قطعاً بازی را تغییر می‌داد، او می‌توانست روی ویکت قرار بگیرد و راهش را شروع کند و بازی را به حصار بکشاند. او در فرم بسیار خوبی برای حیدرآباد بوده است. بازی جوانمردانه برای او.”

در پایان روز، من هنوز فکر می کنم که این یک ویکت 195 نبود، بنابراین ما باید مقداری از آن را ارزیابی کنیم.

هری به یکی از بزرگ‌ترین نام‌های کریکت جهان تبدیل شد: بادانی

در حالی که آبیشک و کلاسن خوب به نظر می رسند، بقیه افراد برتر و متوسط ​​SRH، از جمله مایانک آگاروال، راهول تریپاتی و هری بروک، همچنان ناامید کننده هستند.

“این یک موضوع شتاب است، این در حال بازگرداندن تماس است. همنگ بادانی مربی SRH در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: من کاملاً معتقدم که یک ضربه در وسط است که پس از آن همه چیز به تصویر بازمی گردد.

من صمیمانه معتقدم که هری به یکی از بزرگ‌ترین نام‌های کریکت جهان تبدیل خواهد شد.» مایانک بازکننده SRH در هشت اینینگ اخیر خود با دو امتیاز بیشتر از 40 سازگار نبوده است.

مایانک سال ها آنجا بوده است. او مسئول پنجاب بود. فردی در سطح او، او فقط به کمی تلنگر در اینجا و آنجا نیاز دارد، تنظیم دقیق، و این فقط یک مسئله زمان است. او ارتباط خود را از دست نداده است، او یک بازیکن جدی است.” در مجموع بادانی از ضربه زدن تیمش راضی بود.

من از قصدی که داشتیم خوشم آمد. فکر می‌کنم این احتمالاً دومین بار در تمام فصل است که ما حدود 60 نفر را در یک پاورپلی در هیئت مدیره داریم.

من از هدفی که روی اسکوربورد گذاشتیم بسیار راضی هستم. اگر به تیم‌های دیگر نیز نگاه کنید، وقتی یک تیم هدف خوبی قرار می‌دهد، همه پنج ضربه‌زننده آن‌ها امتیاز نمی‌دهند. همیشه دو یا سه خمیر ایستاده اند. “دی سی در راه پیروزی با مارش و فیل سالت (59) بودند که در یک مرحله عالی بازی کردند و بادانی گفت SRH برنامه بولینگ خود را در زمان استراحت تغییر داد.

اگر بگویم متفکر نبودیم، دروغ می گویم. ما از دیدن آنها در حال تاختن هیجان زده شدیم.

اما وقتی در تایم اوت استراحت داشتیم، پیامی که به بولرها داده شد این بود که تعداد زیادی از خفاش‌کننده‌های DC روی پای عقب بازی می‌کردند و ما به آنها سرعت می‌دادیم و طول کمی کوتاه‌تر بود. سعی کردیم به پسرها بگوییم که آهسته‌تر توپ بزنند و توپ را بچرخانند.

وقتی می‌توانید شراکت را شکست دهید، دریچه‌ها باز می‌شوند و این یکی از آن چیزهایی بود که امروز اتفاق افتاد.»

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله