“رفتار غیرقابل قبول”: سایمون دول در حین بازی IPL ستاره PBKS را منفجر کرد

پادشاهان پنجاب توسط غول‌های بزرگ لاکنو از هم پاشیدند© BCCI/Sportzpics

مهم نیست که یک بازیکن چه شهرتی دارد، سیمون دوول، بازیکن سابق تیم ملی نیوزیلند، اعتقادی به خرد کردن کلمات خود ندارد. دول که در گذشته از بازیکنان مطرحی مانند بابر اعظم و ویرات کوهلی انتقاد کرده بود، روز جمعه در جریان بازی لیگ برتر هند (IPL) 2023، کاگیس رابادا، بازیکن آفریقای جنوبی و کینگز پنجاب را مورد انتقاد قرار داد. ضول، که در طول مسابقه نظر می داد، از رابادا به دلیل “رفتار غیرقابل قبول” او انتقاد کرد، زمانی که پیسر سریع السیر در جریان مسابقه با لاکنو سوپر جاینتز چند توپ بدون توپ را روی زمین پرتاب کرد.

«این رفتار غیرقابل قبول است. شما یک بولر سطح بین المللی بازی می کنید. او همچنان برای آن فشار می آورد، حتی زمانی که عقب است، فقط یک اینچ عقب است.

اظهارات دال در حالی مطرح شد که رابادا دومین اور خود را در بازی مقابل LSG انجام داد. این پنجمین توپ اوور شانزدهم بود که پروتئاس پیسر یک توپ بدون توپ زد. توپ بعدی او با فاصله زیاد بود که باعث ناراحتی هواداران کسل کننده و PBKS شد. با این حال، تحویل بعدی تنها به یک مورد منجر شد.

پنجاب کینگز در بازی خود مقابل لاکنو سوپر جاینتز، 257 ران دریافت کرد که دومین اینینگ بالاتر در تاریخ IPL است. پس از بازی، کاپیتان PBKS، Shikhar Dhawan اعتراف کرد که بولرها برای تعقیب و گریز خفاش‌ها، دویدن زیادی انجام دادند.

«ما زخم های زیادی دادیم. من احساس کردم (توپ) به سرعت به چوب نرسید بلکه مستقیماً به سمت بازیکن زمین رفت (پس از اخراج او). احساس کردم که استراتژی من برای بازی با کاسه‌زن اضافی نتیجه معکوس داد. امروز دلتنگ چرخ و فلک شدیم. برای من، یادگیری است. لیوی (لیوینگ استون) و حتی سام (کاران) آنجا بودند و ما نتوانستیم او (SRK) را جلو بفرستیم.» او پس از بازی گفت.

رابادا علیرغم اینکه یک بولر در کلاس جهانی بود، 52 ران در 4 اور واگذار کرد و دو ویکت را انتخاب کرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله