هاربهاجان سینگ به دیوید وارنر ضربه می زند: 50 توپ بازی شده 50 توپ از دست رفته است.

لیگ برتر هند (IPL) 2023 فصلی نیست که برای پایتخت های دهلی به یاد بیاوریم. تنها با دو برد از 8 بازی، تیم تحت رهبری دیوید وارنر از نظر امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و امید به صعود به مرحله پلی آف معلق است. در حالی که دلایل متعددی پشت عملکرد ضعیف دهلی در شانزدهمین دوره لیگ وجود دارد، بسیاری از کاپیتانی و ضربه زدن وارنر به عنوان بزرگترین آنها یاد کرده اند. هاربهاجان سینگ، بازیکن سابق کریکت هندی، با حمله کوبنده به بت زن استرالیایی، وارنر را مقصر نمایش ضعیف دی سی در این فصل دانست.

پس از اینکه کپیتالز در مسابقه شنبه مقابل سان رایزرز حیدرآباد با 9 ران شکست خورد، هاربهاجان گفت که اگر وارنر 50 توپ می زد، دی سی با 50 ران شکست می خورد، زیرا همه آنها بیهوده بودند. هاربهاجان در ویدئویی در کانال یوتیوب خود احتمال بازگشت دی سی از این موقعیت را رد کرد.

فکر نمی کنم آنها بتوانند برگردند و دلیل اصلی آن کاپیتان است. او تیم را خوب مدیریت نکرد و بعد فرمش مشکل ساز شد. بسیار ناامید کننده بود. وارنر اوایل امروز (در مقابل SRH) اخراج شد، به همین دلیل دهلی بسیار نزدیک بود. هاربهاجان در این ویدئو گفت: اگر او 50 توپ می زد، 50 توپ از دست می داد و دی سی با 50 ران از دست می داد.

هاربهاجان نسبت به نرخ ضربه وارنر در این فصل انتقاد داشت. علیرغم اینکه وارنر یکی از پرگل‌ترین ضربه‌زنان در این فصل است، 306 دوش در 8 مسابقه با میانگین 38.5 به ثمر رسانده است. اما نرخ ضربه او فقط 118.60 است.

حتی در حال حاضر، زمانی که او به سخنرانی می آید، از اشتباهات بازیکنان دیگر صحبت می کند. اما شما چه کردید؟ تو هیچ قصدی نشان ندادی. شما بیش از 300 زخمی به ثمر رساندید، اما به نرخ ضربه خود نگاه کنید. وارنر امسال واقعاً به وضعیت خود عمل نکرد. 300 ران او برای دی سی بی فایده است. وارنر اگر می خواهد دلیل پایین بودن DC را پیدا کند، باید در آینه نگاه کند.

هاربهاجان حتی عقیده داشت که دهلی کپیتالز باید کاپیتانی تیم را به آکسار پاتل بسپارد و پیشینه مناسبی برای آینده ایجاد کند. در حالی که تنها 6 بازی تا مرحله باقی مانده لیگ IPL باقی مانده است، دهلی باید تقریباً در تمام بازی ها پیروز شود تا در شکار پلی آف باقی بماند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله