پاسخ رینکو سینگ به انتخاب تیم هند تفکر او را خلاصه می کند

رینکو سینگ در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی© BCCI/Sportzpics

رینکو سینگ، واقعاً یکی از بهترین بازیکنان در بازی T20 در حال حاضر، یک مسترکلاس دیگر را در روز شنبه برای کلکته نایت رایدر در لیگ برتر هند در سال 2023 برگزار کرد. حتی اگر ضربه شکست ناپذیر رینکو با 67 ران کافی نبود، برای بازی در سوپر لاکنو. غول 176 دوش، او احترام زیادی را از طرف حریفان و طرفداران خود به خاطر یک ضربه خیره کننده دیگر به دست آورد. پس از بازی، رینکو همچنین در مورد جاه طلبی های خود در تیم کریکت هند صحبت کرد. اما تمرکز ستاره بدون پوشش روی تمرینات و آنچه در دستانش است، نه انتخابی که نمی تواند کنترل کند، باقی می ماند.

“داشتن چنین فصلی خوب است. من زیاد به انتخاب تیم هند فکر نمی کنم. حالا، وقتی به خانه رسیدم، به تمرین معمولی خود، یعنی باشگاه برمی گردم. رینکو در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: من فقط به کارم ادامه خواهم داد.

رینکو در فصل گذشته با خفاش برای KKR بازی‌های فوق‌العاده‌ای انجام داد، اما او واقعاً بازی خود را در این کمپین افزایش داده است. رینکو به خصوص پس از 5 شش بازی خود در برابر یاش دایال از گجرات تایتانز، به یک نام آشنا تبدیل شد. خانواده او به طور قابل درک از این همه عشقی که ستاره KKR دارد بسیار خوشحال هستند.

“خانواده من بسیار خوشحال هستند. مردم از قبل من را می شناختند. چند بیت اخیری که می زدم، مردم شروع به شناختن من کردند. اما از زمانی که در بازی مقابل GT آن پنج شش تا را زدم، احترام بیشتری به دست آوردم و بسیاری دیگر شروع به شناسایی من کردند. پس این خوب است،” رینکو گفت.

با دیدن عملکرد رینکو در این فصل، بسیاری از بازیکنان سابق کریکت احساس می کنند که کلاه هندی درست در آستانه دروازه کریکت باز با استعداد است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله