هندیان بمبئی در مقابل سان رایزر حیدرآباد: تیم های پیش بینی شده برای هر دو طرف در IPL 2023

مدعیان پلی آف هندی‌های بمبئی در آخرین بازی خود در مرحله قهرمانی لیگ برتر هند (IPL) در این فصل میزبان سان رایزرز حیدرآباد هستند. با یک بازی پلی آف باقی مانده، MI به چیزی کمتر از یک برد نیاز ندارد تا فشار بر رویال چلنجرز بنگلور (RCB) که در رده چهارم قرار دارد را حفظ کند، که بعداً یکشنبه در خانه مقابل گجرات تایتانز بازی می کند. با چهار برد و دو باخت، MI مطمئناً از زمین خانگی خود نهایت استفاده را برده است و مردان روهیت شارما مایلند به کار خود ادامه دهند زیرا آنها آخرین شانس را برای بهبود نرخ خالص دوندگی خود (NRR) دارند.

برخلاف راجستان رویالز، که دور قهرمانی را با 14 امتیاز و NRR بالاتر 0.148 به پایان رساند، هندی‌های بمبئی می‌توانند یک امتیاز بهتر انجام دهند و با 16 امتیاز به پایان برسند، اما آنها همچنین باید برنده بزرگی باشند.

رویال چلنجر بنگلور که در حال حاضر در رتبه چهارم قرار دارد را می توان یک موقعیت برنده نامید زیرا آنها NRR 0.180 بهتر از MI (-0.128) و RR دارند.

علیرغم ضربات سرد و گرم روهیت شارما، MI batting توانسته است کارهای سخت را به راحتی انجام دهد و انتظار می رود افرادی مانند Suryakumar Yadav، Tim David، Cameron Green، Ishan Kishan و Nehal Wadhera انجام دهند. بهترین آنها در برابر بازیکنان SRH.

از سوی دیگر، SRH به دنبال آن خواهد بود که در بالاترین حد خود را به پایان برساند و بسیاری از کارهای خوبی را که در برابر RCB در آخرین بازی خود انجام دادند، تکرار کند.

قرن باشکوه هاینریش کلاسن در این IPL برای SRH خیلی دیر به پایان رسید، اما نگاهی اجمالی به آنچه که آنها می توانند با خفاش انجام دهند را نشان داد، اگرچه از سوی دیگر، قهرمانان 2016 فاقد تمرکز و قدرت آتش بودند.

MI قرن XI را پیش بینی کرد: روهیت شارما، ایشان کیشان، سوریاکومار یاداو، نهال وادهرا، کامرون گرین، تیم دیوید، پیوش چاولا، جیسون بهرندورف، راگاو گویال، آکاش مدوال، کومار کارتیکیا (نوازنده سازهای کوبه ای: تریستان استابس)

SRZ قرن XI را پیش بینی کرد: آیدن مارکرام، آبیشک شارما، راهول تریپاتی، هری بروک، هاینریش کلاسن، گلن فیلیپس، مایانک داگار، بوونشوار کومار، کارتیک تیاگی، مایانک مارکانده، نیتیش کومار ردی (پرکاشنیست: تی ناتاراجان)

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله