ژیرو در رقابت برای 4 تیم برتر برای آث میلان هت تریک می کند

اولیویه ژیرو هت تریک کرد در حالی که میلان روز شنبه با نتیجه 5-1 سمپدوریا را شکست داد تا امیدهای خود را برای صعود به جمع چهار تیم برتر سری آ زنده نگه دارد. آتالانتا پیش از این با نتیجه 3-1 ورونا را شکست داد، نتیجه ای که برنده ها را به یک امتیاز بازگرداند. با وجود تحقیر 5-1 خانگی مقابل بولونیا در اولین بازی روز، امیدهای کم کرمونز برای بقا را نیز زنده نگه داشت. میلان به سه شکست متوالی، از جمله دو شکست در سن سیرو مقابل اینتر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با پیروزی قانع کننده بر تیم انتهای جدولی پایان داد.

رافائل لیائو بعد از 9 دقیقه میلان را پیش انداخت.

پس از اینکه فابیو کوالیارلو 40 ساله با 182 امین گل دوران حرفه ای خود در سری آ پاسخ داد، این ژیرو کهنه کار دیگر بود که اولین گل خود را در این فصل به ثمر رساند.

این بازیکن 36 ساله فرانسوی در دقیقه 23 با ضربه سر میلان را پیش انداخت. او در دقیقه 29 بعد از خطا روی لئو یک پنالتی را به گل تبدیل کرد.

براهیم دیاز در دقیقه 63 گل چهارم را به ثمر رساند. پنج دقیقه بعد، ژیرو در یک کشمکش با برام نویتینک پیروز شد و سپس با ضربه زدن به توپ پرنده، هر دو روی زمین افتادند.

میلان با یک امتیاز کمتر از لاتزیو که یکشنبه به اودینزه می رود و دو امتیاز پس از اینتر که به ناپولی قهرمان سفر می کند، جایگاه پنجم را به دست آورد. میلان آخر هفته آینده با یوونتوس رده دومی دیدار خواهد کرد.

آتالانتا با پیروزی مقابل ورونا برای مدت کوتاهی به رده پنجم رسید.

دارکو لازوویچ در دقیقه 11 تیم میهمان را پیش انداخت.

داویده زاپاکوستا قبل از نیمه تمام در دروازه آتالانتا پاسخ داد، اما بازی در دقیقه 53 با اشتباه اشتباه به پایان رسید، زمانی که دروازه بان لورنزو مونتیپو سعی کرد کرایف را داخل محوطه شش قدم خود بچرخاند و ناکام ماند.

توپ از روی پای او به سمت ماریو پاسالیچ رفت و او آن را وارد دروازه کرد.

راسموس هویلوند با یک انفجار در سومین مقاومت به پایان رسید.

ورونا پس از لاسپزیا در تفاضل گل در مکان های سقوط باقی ماند. این دو با دو بازی باقی مانده شش امتیاز از کرمونز جلوتر هستند، اما علیرغم دفاع کمی، زنده ماندند زیرا در خانه از بولونیا شکست خوردند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله