“اگر کوهلی و گامبیر دوباره با هم روبرو شوند…”: هاربهاجان سینگ درباره درگیری LSG و RCB “نگران” است

Lacknow Super Giants روز شنبه در مسابقات لیگ برتر هند (IPL) 2023 با یک برد 1 ران مقابل Kolkata Knight Riders به ​​پیروزی رسید و جایگاه خود را در پلی آف تضمین کرد. از آنجایی که LSG مطمئن است رتبه سوم جدول امتیازی را به پایان می‌رساند، اما همچنان در جایگاه چهارم بین رویال چلنجرز بنگلور، هندی‌های بمبئی و راجستان رویالز قرار دارد، هیجان در میان طرفداران و بازیکنان سابق کریکت به اوج خود رسیده است. هاربهاجان سینگ، بازیکن سابق کریکت هندی، که به عنوان کارشناس در این IPL کار کرده است، اعتراف کرده است که نگران یک درگیری احتمالی دیگر بین گوتام گامبیر و ویرات کوهلی از RCB برای حضور در پلی آف است.

کوهلی و گامبیر در روز اول ماه مه زمانی که RCB و LSG برای دومین بار در این فصل با یکدیگر روبرو شدند، یک دعوای بدنام داشتند. اگر RCB واجد شرایط بازی‌های پلی‌آف شود، در Eliminator با LSG روبرو می‌شود، به این معنی که یک مسابقه دیگر کهلی در مقابل گامبیر و حتی کوهلی در مقابل نوین الحق می‌تواند در بازی باشد.

«اگر کوهلی و گامبیر دوباره یکدیگر را ملاقات کنند، امیدوارم که دیگر با هم برخورد نکنند. این فقط من را نگران می کند.» ایندیا تودی به نقل از هاربهاجان در استار اسپورت گفت.

درگیری کوهلی مقابل گامبیر و ناوین باعث شد RCB 100٪ جریمه نقدی خود را به همراه داشته باشد، در حالی که Gambhir و Naveen به ترتیب 100٪ و 50٪ جریمه شدند. پس از این حادثه، فعالیت های رسانه های اجتماعی مربوط به این ستاره های کریکت نیز طرفداران را مجذوب خود کرد.

هاربهاجان همچنین از کاپیتان LSG، Krunal Pandya، که پس از مصدومیت پایان فصل، هدایت KL Rahul را برعهده گرفت، ستایش کرد.

با تشکر از Krunal Pandey برای چرخاندن خوب بازیکنانش. این اسپین بولینگ با کیفیت عالی از LSG در برابر KKR بود. کلاه بر سر اسپینرها برای بولینگ شجاعانه در وسط و در موقعیت های سخت. نشانه های خوبی برای آنها قبل از بازی های پلی آف همانطور که Chepauk به طور سنتی طرفدار آن است. اسپینرز هاربهاجان ادعا کرد.

RCB در آخرین بازی خود در لیگ فصل به مصاف مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز خواهد رفت. یک برد در این بازی برای تیم کوهلی کافی خواهد بود تا جواز حضور در این بازی را کسب کند، مگر اینکه سرخپوستان بمبئی نرخ دوندگی خالص خود را با اختلاف زیادی نسبت به سان رایزرز حیدرآباد افزایش دهند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله