ویرندر سهواگ درباره غیبت عمران مالک در بازی RCB: «شاید مشاجره یا رفتار نامناسبی وجود داشته باشد»

عمران مالک، یکی از آینده‌دارترین بازیکنان کریکت هند، انتظار می‌رفت که در لیگ برتر هند (IPL) 2023 فوتبال خود را به سطح بالاتری برساند، اما عملکرد او چندان رضایت‌بخش نبوده است. هنگامی که سان رایزرز حیدرآباد در یک مسابقه در روز پنجشنبه به مصاف رویال چلنجرز بنگلور رفت، آیدن مارکرام، کاپیتان تیم حتی نمی‌دانست که چرا عمران در ترکیب تیم ملی حضور ندارد. وقتی از ویرندر سهواگ، بازیکن سابق کریکت هندی در مورد غیبت عمران و عدم آگاهی مکرم سؤال شد، کریکت بازنشسته پاسخی نگران کننده داد.

در حالی که سهواگ اعتراف کرد که عمران به دلیل عملکرد ضعیف از تیم کنار گذاشته شده است، او احساس می کند که اتفاقی در پشت صحنه رخ داده است که به دلیل آن از بازی با RCB کنار گذاشته شده است. اما این واقعیت که مارکرام از دلیل آن بی خبر بود نشان می دهد که چیزی بین عمران و رهبری SRH اشتباه است.

من احساس می‌کنم که شما می‌توانید در پشت صحنه هر کاری انجام دهید، که زندگی شماست، اگر روی زمین اجرا کنید و برای آن سخت تلاش کنید، این برای من مهم است. زمانی که مربی یا معلم بودم، معتقد بودم که وقتی در زمین هستی، صد در صد تلاش از تو می‌خواهم، بیرون از زمین کاری که انجام می‌دهی، برایم مهم نیست، این زندگی توست. واقعاً متوجه نشدم «پشت صحنه» یعنی چه. شاید او (عمران) با مدیریت دعوا کرده یا رفتار نامناسبی داشته است، پس بد است. به شما فرصت داده شد، اجرا نکردید، حالا باید منتظر فرصت بعدی باشید. سهواگ در Cricbuzz گفت.

Sehwag همچنین شباهت هایی را بین وضعیت فعلی و سلطنت دیوید وارنر SRH در سال گذشته مشاهده کرد.

«فکر می‌کنم دیوید وارنر نیز چیزی مشابه گفته است. همان زبان بود، فقط مارکرام بهتر می گفت.»

«شاید مارکرام واقعاً نداند چرا عمران را کنار گذاشتند، یا شاید به او گفته شده بود که او را انتخاب نکند. و اگر به مارکرام دلیلی داده نشد، او چه می‌خواهد بگوید.»

SRH به لطف شکست مقابل RCB با تنها 4 برد از 13 مسابقه در انتهای جدول امتیازی باقی مانده است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله