مالک DC از مقامات به دلیل ممنوعیت بحث برانگیز مرجع WPL انتقاد می کند

در حالی که تنها چند بازی به مرحله لیگ باقی مانده است، 7 تیم از 10 تیم هنوز برای حضور در پلی آف IPL 2023 می جنگند. در حالی که مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز قبلاً جایگاه خود را در پلی آف رزرو کرده است، هفت تیم برای یک مکان می جنگند. در چهار مورد آخر تقریباً بدون هیچ حاشیه برای خطا، یک اشتباه داوری می تواند هزینه گزافی برای تیم های درگیر داشته باشد. به طور کلی، داوری در حد استاندارد نبود، به خصوص با توجه به کیفیت بالای کریکت نمایش داده شده.

اگرچه هاینریش کلاسن، ضربه‌زن SRH خواستار ثبات بیشتر داوران در تصمیم‌گیری شد، داور از یکنواختی دور بود، به‌ویژه در مورد کمربند بدون توپ.

در حالی که بحث های زیادی در مورد تصمیم گیری در IPL 2023 وجود داشته است، پارت جیندال، مالک دهلی کاپیتالز نیز پس از یک تماس بحث برانگیز در جریان بازی تیمش مقابل پنجاب کینگز در روز چهارشنبه، به این بحث پیوست.

این حادثه در آخرین بازی تعقیب و گریز PBKS زمانی رخ داد که ایشانت شارما یک پرتاب کامل به لیام لیوینگستون زد. داور داخل زمین توپ را بدون توپ نامید زیرا توپ به سادگی از کنار کمربند لیوینگستون عبور کرد.

دیوید وارنر، کاپیتان دی سی، این تصمیم را به چالش کشید، اما داور سوم، تماس داخل زمین را تغییر نداد. جیندال در توییتر خود به نمونه مشابهی از فینال لیگ برتر زنان اشاره کرد که شفالی ورما، باتشکار دی سی، توسط زایمان مشابهی از دست رفت.

“برای اولین بار، من به طور جدی نمی توانم این قانون را درک کنم – توپ در فینال WPL که شفالی ورما را بولد کرد، به وضوح یک خطا بود اگر همان قوانین امشب برقرار بود. قاعده چیست؟ @IPL، جیندال پیام هارشا بوگل را بازتوییت کرد.

اگرچه دی سی در پایان بازی را برد، اما پس از حذف هفته گذشته از مسابقات، چیزی بیش از یک تسلی برای آنها نبود.

موضوعات مطرح شده در این مقاله