ویرات کوهلی کاپیتان IPL را نمی‌دانم کجا عقب افتاده است

وسیم اکرم اخیراً نظرات خود را در مورد تصدی ویرات کهلی به عنوان کاپیتان RCB به اشتراک گذاشته است.© AFP

وسیم اکرم کاپیتان سابق پاکستان اخیراً نظرات خود را در مورد دوران تصدی ویرات کوهلی به عنوان کاپیتان رویال چلنجرز بنگلور (RCB) به اشتراک گذاشته است. کوهلی که از فصل اول IPL 2023 در RCB حضور داشت، این تیم را به فینال در سال 2016 هدایت کرد و در آنجا به SunRisers Hyderabad شکست خورد. اکرم در پاسخ به سوالی درباره کاستی‌های کهلی به عنوان کاپیتان در IPL، با اشاره به اینکه این بازیکن 34 ساله کاپیتان تیم هند و همچنین کاپیتان RCB بوده است، گفت: کاپیتانی در برخی مواقع به یک بار سنگین تبدیل می‌شود.

“نمی دانم کجا عقب افتاده است. او پسری بسیار سخت کوش است. شاید خیلی روی کریکت هند تمرکز کرده است و در IPL، کاپیتانی گاهی روی شما سنگینی می کند. بنابراین او بهتر از جایی است. او چیزهایش را خیلی بهتر می کند. اکرم در مصاحبه ای در Sportskeeda گفت و به نظر می رسد که از بازی خود لذت می برد.

کوهلی روز شنبه به رکورد 7000 دونده در لیگ برتر هند (IPL) رسید و به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شد که این کار را انجام می دهد.

او این کار را در جریان مسابقه IPL 2023 تیمش مقابل دهلی کپیتالز در ورزشگاه آرون جایتلی دهلی انجام داد.

ویرات به طور کامل کسانی را که برای تماشای او به ورزشگاه آمده بودند، که ورزشگاه خانگی او در کریکت ملی نیز هست، سرگرم کرد. او 55 توپ از 46 توپ متشکل از پنج چهار توپ زد. دوش های او با نرخ ضربه 119.57 به دست آمد.

ویرات در 233 مسابقه و 225 اینینگ، 7043 دوش را با میانگین 36.87 به ثمر رساند. او پنج قرن و 49 نیم قرن، بهترین 113. او بالاترین گلزن در تاریخ لیگ است.

(با ورودی های ANI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله