لاکنو سوپر غول‌ها، تایتان‌های گجرات با گلزنی Wriddhiman Saha 20-ball Fifty به میم تبدیل می‌شوند.

با نزدیک شدن به پایان فصل لیگ برتر هند (IPL)، ویکت بان گجرات تایتانز، Wriddhiman Saha در جریان بازی روز یکشنبه مقابل لاکنو سوپر جاینتز، با خفاش به خوبی ظاهر شد. ساها که باتینگ را در کنار شوبمن گیل باز کرد، نیم قرن خود را در 20 توپ برای رهبری تیم GT بعد از اینکه LSG تصمیم گرفت ابتدا بکوبد را مطرح کرد. ضربه ساهی به موضوع بحث در شبکه های اجتماعی تبدیل شد. حتی رئیس LSG در توییتر به اشتراک گذاشتن میم در مورد ضربه ساهی واکنش خود را بیان کرد.

LSG با استفاده از توییتر، میمی را به اشتراک گذاشت که روی آن نوشته شده بود: “Jyaada ho raha hai (الان خیلی زیاد شده است”).

Gt همچنین در میان هجوم Sahi، میم خنده‌دار خود را ارائه کرد.

واکنش هواداران به ضربه سها به شرح زیر است:

سها در سال 81 (43) توسط آوش خان عزل شد.

“ما ابتدا بولینگ خواهیم کرد. این یک رویا برای ما است که به حقیقت پیوسته است، ما تیم های خود را رهبری می کنیم. در مجموع ویکت یکسان خواهد بود. ما تیم ضربه زنی خوبی داریم و فکر می کنیم فرصتی برای به دست آوردن کل داریم. ما در کریکت به خوبی بولینگ بازی کردیم و در جدول امتیازات در سطح خوبی هستیم. د کوک وارد است، ناوین از دست می دهد.”

“ما می جنگیدیم. من به آنچه می خواستم رسیدم. این یک روز احساسی است، پدر ما افتخار می کند. این برای اولین بار است که اتفاق می افتد، بنابراین خانواده ما افتخار می کنند. یک پاندیا قطعاً امروز برنده خواهد شد. این در مورد ابراز وجود است و نه نگرانی در مورد نتیجه. ترس از شکست ممکن است وجود داشته باشد، اما ما باید کریکت خوبی بازی کنیم. یکی باید تغییر کند، کمی بیرون است زیرا باید برای ایرلند بازی کند، آلزاری وارد می شود.”

(با ورودی های ANI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله