گجرات تایتانز لاکنو سوپر جاینتز را با 56 ران شکست داد

گجرات تایتانز به روند خود در لیگ برتر هند ادامه داد و مدافع عنوان قهرمانی با 56 ران شکست لاکنو سوپر جاینتز را شکست داد تا روز یکشنبه در احمدآباد در صدر جدول باقی بماند. این هشتمین برد آنها در 11 بازی بود که آنها را به 16 امتیاز رساند و آنها را به مرحله پلی آف نزدیک کرد. تایتان‌های گجرات، که به لطف همکاری 142 دونده بین شوبمن گیل (94 غایب) و رایدیمن ساها (81) به مجموع 227 امتیاز برای دو نفر رسیدند، در نیمه دوم بازگشت قدرتمندی برای تعقیب کردند. LSG را کاهش دهید تا برندگان جامع ظاهر شوند.

با تعقیب 228، LSG در نیمه راه به 102 قوی برای یک رسید، اما چرخ ها در نهایت از بین رفتند و GT آنها را با چند اور ضربه محکم به هم گره زد.

علیرغم اینکه کوینتون دی کوک 70 امتیاز درخشان در اولین بازی فصل خود را به دست آورد و کایل مایرز با روحیه 48 در اوج، رده متوسط ​​LSG در یک تعقیب و گریز کوهستانی فرو ریخت و با امتیاز 171 برای هفت در 20 اور به رقابت واگذار شد.

سوپر غول‌های لاککنو تنها در چهار اور 50 ران از هدف فاصله داشتند که هم مایرز و هم دی کوک شتاب بیشتری پیدا کردند.

در حالی که مایرز با 3 ران متوالی از هاردیک پاندیا در اور دوم شروع کرد، سومی از محمد شامی به 19 ران منجر شد که دی کوک چند تا چهار زد و مایرز شش و چهار گرفت.

مایرز همچنین در اور پنجم مقابل رشید خان محکم عمل کرد و با یک ضربه شش و چهار به او ضربه زد تا 14 ران جمع آوری کند زیرا LSG بدون باخت در نیمه وقت به عدد 72 رسید.

با این حال، شکار درخشان رشید در اور نهم، جایگاه افتتاحیه LSG 88 را شکست.

بازکننده افغانستان مسافت 26 متری را از پای مربعی عمقی طی کرد و توانست با تیر زدن به سمت راست خود توپ را حفظ کند و مایرز را با 48 توپ از 32 توپ (7×4، 2x6s) از موهیت شارما خلاص کند.

اما د کوک به پیشرفت خود ادامه داد و هاردیک را به سختی روی میانه برای یک شش نفره فشار داد تا LSG را به 102 برای یک در نیمه راه برساند.

در همین حال، دویدن سخت در این IPL برای دیپک هودا (11) ادامه یافت، که تنها برای سومین بار در 10 اینینگ موفق شد دو رقمی شود، اما پرتاب کامل شامی را مستقیماً به میانه عمیق برد.

LSG نتوانست حتی یک چهار گل را در 11-14 به ثمر برساند زیرا گجرات کنترل را در دست گرفت.

مارکوس استوینیس (4) زمانی که موهیت او را در موقعیت سوم کوتاه در اوور پانزدهم گرفت، تسلیم شد.

LSG جلوتر رفت زیرا رشید در یک ضربه 41 توپی با 3 شش و 7 چهار توپ، 70 دکاک را تمیز کرد، در حالی که نیکلاس پوران (3) به نور احمد افتاد.

94 شکست ناپذیر قبلی گیل و 81 وحشیانه ساهی باعث شد تایتان گجرات به 227 برای دو برسد که چهارمین مجموع آنها در این فصل است.

ساها و گیل 142 دوش برای اولین ویکت تنها در 12.1 اور انجام دادند و رکوردی را برای بالاترین شراکت برای هر ویکت به ثبت رساندند، زیرا LSG علیرغم وارد کردن هشت بولر در حمله، مهلتی نداشت.

همچنین دومین جایگاه برتر هر تیم و برای هر ویکت در این IPL بود، در حالی که مجموع تایتانز گجرات بالاترین میزان در تاریخ IPL از زمان اولین حضورشان در فصل گذشته بود.

ساها در مجموع چهار شش و 10 چهار ضرب در 43 توپ خود به ثمر رساند، در حالی که گیل نزدیک به یک قرن IPL باشکوه به پایان رسید و در ضربه 51 توپی خود هفت شش و دو چهار ضربه زد.

گجرات تایتان ها همچنین رکورد کلی خود را برای بیشترین دویدن در نیمه اوور بهبود دادند.

پس از به ثمر رساندن 65 گل مقابل چنای سوپر کینگز در آغاز فصل، زوج ساها-گیل بالستیک شدند و 78 ران در شش اور اول اضافه کردند و در هر اور 13 گل به ثمر رساندند.

سها به سرعت از بلوک خارج شد تا به بول داران میهمان فشار بیاورد و محسن خان را برای یک جفت چهار ضرب و آوش خان را برای شش و چهار در دو اوور اول اینینگ ضربه زد.

ویکت گیر گجرات در اور دوم بازوگر چپ به حمله خود به محسن ادامه داد و او را با چندین ضربه شش و چهار ضربه زد تا مدافع عنوان قهرمانی در چهار اوور از مرز 50 ران عبور کند.

گیل، همچنان ثابت در انتهای دیگر، با ضربه شش آف لانگ کرونال پاندیا و در آخرین اوور نیمه اوور، ساها پنجاه توپ خود را از تنها 20 توپ با یک ضربه 6 آف یاش تاکور به ارمغان آورد.

ساها و گیل برای یک قرن در اوور نهم بالا رفتند و دومی در بیرون از خانه راوی بیشنوی را برای شش ضربه زد.

به نظر می‌رسید که ساها برای دومین قرن IPL خود آماده باشد – اولین بار او نه سال پیش در IPL 2014 انجام شد – اما یک شکار شدید در میانه عمیق توسط پراک منکاد از آوش، کار او را متوقف کرد.

هاردیک پاندیا، کاپیتان GT، با زدن دو ضربه چهار و شش ضربه به 15 توپ از 25 توپ، دیوید میلر با زدن یک دو چهار و شش ضربه به 21 ضربه زد تا از 12 توپ خارج نشود.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله