ویرات کوهلی دو بز IPL انتخاب می کند. آنها MS Dhoni و Rohit Sharma نیستند

ویرات کوهلی، یکی از بهترین بازیکنان تمام دوران، طی سال‌های گذشته در لیگ برتر هند با برخی از بهترین بازیکنان جهان مبارزه کرده است. وقتی صحبت از لیگ T20 به میان می آید، نام های معروفی در لیگ وجود داشته است که از جمله آنها می توان به ام اس دونی، روهیت شارما، جاسپریت بومرا، دواین براوو، سورش راینا و غیره اشاره کرد. با این حال، زمانی که از کوهلی خواسته شد تا بز IPL را انتخاب کند، ستاره رویال چلنجرز بنگلور اعتراف کرد که انتخاب بسیار سختی بود.

سوال به قدری سخت بود که کهلی نتوانست یک نام انتخاب کند. او با دو بازیکن پیش رفت – AB de Villiers و Lasith Malinga. خود کوهلی با دی ویلیرز پیوند محکمی دارد، زیرا در طول روزهای باتینگ IPL آفریقای جنوبی در کنار او بازی کرده است. در واقع کوهلی و دی ویلیرز دو تا از بهترین دوستان بازی هستند.

وقتی صحبت از مالینگا به میان می‌آید، گام‌به‌گام سریلانکا بدون شک بهترین توپ‌بازی است که IPL تا به حال داشته است. با قهرمانی های خود در سخت ترین پایان بازی، مالینگا تقریباً به تنهایی در بسیاری از مسابقات برای سرخپوستان بمبئی پیروز شده است.

وقتی صحبت از De Villiers به ​​میان می آید، او یکی از بهترین تمام کننده هایی است که بازی تا به حال دیده است. دی ویلیرز در 184 بازی خود در IPL، 5162 دوش با میانگین 39.71 و نرخ ضربه 151.69 به ثمر رسانده است.

مالینگا که در تمام دوران حرفه ای خود در IPL فقط برای هندی های بمبئی بازی کرده است، در 122 مسابقه 170 ویکت با نرخ اقتصادی درخشان 7.14 انتخاب کرده است.

کوهلی همچنین در جریان پرسش و پاسخ در سینما جیو چند سوال دیگر مطرح کرد. آن ها هستند:

  • دست کم گرفته شده ترین خمیر آمباتی رایودو است.
  • بهترین بازیکن همه کاره شین واتسون است.
  • اسپینر بهتر بین نارین و رشید – رشید.
  • ضربه مورد علاقه در T20s Pull است.
  • تیم مورد علاقه CSK به دلیل تعداد زیاد هواداران است.

خود کوهلی با 6411 دوش در 208 مسابقه، بالاترین گلزن تاریخ لیگ برتر است. کوهلی از اولین دوره لیگ فقط برای RCB در لیگ T20 بازی کرده است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله