“دیوید وارنر و کی‌ال راهول باید از… یاد بگیرند”: هاربهاجان سینگ در KKR Star

عکس فایل هاربهاجان سینگ© BCCI/Sportzpics

هاربهاجان سینگ، اسپینر اسبق هند، گفت که وابستگی پادشاهان پنجاب به کاپیتان شیخار داوان یک نگرانی بزرگ است و بقیه بازیکنان باید مسئولیت آن را بپذیرند اگر مجبور شوند به عنوان مدعی عنوان قهرمانی در مسابقات IPL در حال انجام عمل کنند. داوان بیشترین امتیاز را با 233 گل در چهار اینینگ به ثمر رسانده است که 99 گل بالاترین امتیاز را نداشته است زیرا PBKS تاکنون دو برد و دو باخت تحت رهبری او کسب کرده است.

داوان، با این حال، آخرین بازی خود را به دلیل آسیب دیدگی شانه از دست داد، در حالی که کاپیتان سام کوران، تیم را به پیروزی در برابر لاکنو سوپر جاینت هدایت کرد. هاربهاجان به Star Sports Cricket Live گفت: “به نظر می رسد که تیم پنجاب به شدت به کاپیتان خود شیخار داوان در بخش ضربات بازی وابسته است، که مایه نگرانی است.”

اگرچه بسته به یک بازیکن، می توانید دو یا سه مسابقه را برنده شوید، اما نمی توانید در تورنمنتی مانند IPL برنده شوید. بقیه بازیکنان پنجاب باید از کاپیتان خود حمایت کنند و اگر بخواهند جلو بروند، مسئولیت را بر عهده بگیرند.” هاربهاجان همچنین ونکاتش آییر، بت‌باز کلکته نایت رایدرز را ستایش کرد، کسی که اولین قرن IPL امتیازش را در 15 سال پس از برندون مک کالوم به ثمر رساند.

ونکاتش ایر بازیکن خاصی است و این را با اولین قرنش تاتا آی پی ال ​​ثابت کرد. خفاش‌بازانی مانند دیوید وارنر و کی‌ال راهول باید چند چیز از دوره‌های او یاد بگیرند.»

ایر نه تنها پس از سقوط یک ویکت اولیه تیمش را تقویت کرد، بلکه با نرخ ضربه بالای 200 دوش نیز به ثمر رساند. PBKS با رویال چلنجرز بنگلور و KKR روز پنجشنبه با دهلی کپیتالز روبرو خواهند شد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله