ویرات کوهلی با وجود بازی Faf du Plessis به کاپیتان RCB بازگشت. از همین رو

هنگامی که رویال چلنجرز بنگلور در بازی لیگ برتر هند (IPL) 2023 در روز پنجشنبه به مصاف پنجاب کینگز رفت، دو کاپیتان ایستاده در قالب ویرات کوهلی و سام کوران وارد شدند. در حالی که کوهلی به جای فاف دو پلسیس مجروح ایستاده بود، کوران کلاه کاپیتانی را به جای شیخار داوان پوشید که دومین مسابقه متوالی را برای امتیازش از دست داد. پس از اینکه کوران پس از برنده شدن در پرتاب، ابتدا خفاش را انتخاب کرد، از کوهلی پرسیده شد که چرا به جای دوپلسیس کلاه کاپیتان را بر سر گذاشت.

کوهلی توضیح داد که دو پلسیس از ناحیه دنده آسیب دیده است که او را از میادین دور می کند. بنابراین، مدیران تیم تصمیم گرفتند او را به عنوان یک “بازیکن تاثیرگذار” بازی دهند.

فاف به طور بالقوه امروز خارج از زمین است، بنابراین او به عنوان مهاجم بازی خواهد کرد و با ویشاک معاوضه خواهد کرد. ما باید آنچه را که می‌خواستیم انجام دهیم، ابتدا می‌زدیم، اینینگ‌ها می‌توانستند کند شوند، برخی از نشانه‌های ضربه‌زنان به توپ‌زنان کمک می‌کند تا وارد بازی شوند. بازی را در یک زمان انجام دهید، روی بازی خودمان تمرکز کنیم، از موقعیت های سخت حداکثر استفاده را ببریم، ما تا به حال این کار را در مسابقات انجام نداده ایم. هیچ تغییر دیگری برای ما وجود ندارد.

بازی رویال چلنجرز بنگلور یازدهم:ویرات کوهلی (ج)، فاف دو پلسیس، ماهیپال لومرار، گلن ماکسول، شهباز احمد، دینش کارتیک (ج)، وانیندو هاسارانگا، سویاش پرابهودسای، هارشال پاتل، وین پارنل، محمد سراج

در حالی که فاف با کوهلی مبارزه خواهد کرد، ویجیکومار ویشاک خواهد بود که در صورت تعویض به جای او بازی خواهد کرد.

از سوی دیگر، کوران، کاپیتان ایستاده PBKS توضیح داد که لیام لیوینگستون به تیم بازی برای تیمش بازگشته است در حالی که ناتان الیس نیز به جای کاگیس رابادا بازگشته است.

“ما ابتدا هدف را بازی خواهیم کرد، بازی آخر را خوب انجام دادیم و اعتماد به نفس خواهیم داشت، شرایط تغییر چندانی نخواهد کرد. شیخار نزدیک تر می شود اما او امروز را از دست خواهد داد. او بازیکن با کیفیتی است اما جوان تر نیاز خواهد داشت. برای تنظیم فرمش، لیوینگستون برگشته و ما الیس را به جای KG داریم.”

پادشاهان پنجاب در حال بازی XI:آتاروا تاید، متیو شورت، هارپریت سینگ باتیا، لیام لیوینگستون، سام کوران، جیتش شارما، شاهرخ خان، هارپریت برار، ناتان الیس، راهول چهار، آرشدیپ سینگ

RCB در حال حاضر هشتم جدول امتیازی و PBKS پنجم است. یک برد بزرگ در Mohali می تواند حق رای دادن Bengaluru را به نیمه بالا سوق دهد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله