به‌روزرسانی امتیاز زنده DC vs KKR، IPL 2023: پایتخت دهلی در فصل اول مقابل Kolkata Knight Riders قرار می‌گیرد.

به روز رسانی زنده DC vs KKR: DC به اولین پیروزی خود در برابر KKR چشم دوخته است.© BCCI/IPL


به روز رسانی IPL 2023 DC در مقابل KKR: پریتوی شاو، پسر چشم آبی دهلی کپیتالز تا فصل گذشته، می‌تواند اولین قربانی کمپین ضعیف IPL این تیم باشد که آنها برای رویارویی با نایت رایدرهای کلکته در روز پنجشنبه آماده می‌شوند. از آنجایی که دی سی در هر پنج بازی خود در این فصل شکست خورده است، این امکان وجود دارد که یک سقوط درجه یک در برابر KKR در Ferozeshah Kotla در تلاش برای احیای ثروت آنها باشد. از سوی دیگر، KKR دوست دارد باخت مقابل سان رایزرز حیدرآباد را در خانه فراموش کند و به پیروزی در چند بازی ادامه دهد. (جدول IPL BANKS)

در اینجا به‌روزرسانی‌های زنده مسابقه IPL 2023 بین DC و KKR درست از استادیوم آرون جیتلی آمده است:







  • 16:16 (IST)

    C در مقابل KKR Live: KKR به دنبال بازگشت به مسیرهای برنده است!

    کلکته نایت رایدرز فصل را با یک باخت آغاز کرد، سپس دو برد متوالی پیش از باخت به همان تعداد بازی در تروت. این طرف به دنبال بازگشت به مسیرهای پیروزی با تیمی که پایتخت دهلی در حال مبارزه است، خواهد بود.

  • 16:11 (IST)

    DC vs KKR Live: شروع ضعیف پایتخت دهلی در فصل!

    تحت هدایت دیوید وارنر، دهلی کپیتالز در این فصل 5 شکست متوالی را متحمل شده است. آنها هنوز در اولین بازی خود در نسخه فعلی پیروز نشده اند. حاشیه شکست آنها در بازی ها هم زیاد بوده و این هم برای تیم نگران کننده است.

  • 16:08 (IST)

    خوش آمدید بچه ها

    سلام به همه! به وبلاگ زنده مسابقه شماره 28 IPL 2023 خوش آمدید. پایتخت دهلی میزبان Knight Knight Riders در استادیوم Arun Jaitley است. برای اخبار در ارتباط باشید!

موضوعات مطرح شده در این مقاله