ویرات کوهلی در پی خروج تلخ RCB از IPL 2023 یادداشتی صمیمانه نوشت.

RCB Virat Kohli از IPL 2023 انصراف داد© BCCI

ویرات کوهلی، بازیکن سرسخت رویال چلنجرز بنگلور، پس از مشاهده پایان رقابت این تیم در لیگ برتر هند (IPL) 2023 در مرحله لیگ، یک پست صمیمانه برای طرفداران و حامیان این فرنچایز نوشت. RCB برای راهیابی به پلی آف باید گجرات تایتانز را شکست دهد، اما آنها روز یکشنبه متحمل شکست 6 ویکت شدند و از مسابقات حذف شدند. کوهلی که یک قرن در این مسابقه گل زد، به طور قابل درک از اینکه رویای بزرگ کسب عنوان قهرمانی IPL یک بار دیگر محقق نشد ناامید شد.

“فصلی که لحظات خود را داشت، اما متأسفانه ما به هدف نرسیدیم. ما ناامید هستیم، اما باید سرمان را بالا نگه داریم. از هواداران وفادارمان، ما از حمایت در هر مرحله سپاسگزاریم. یک تشکر بزرگ تو به مربیان، مدیریت و هم تیمی هایم. هدف ما این است که قوی تر برگردیم.”

شانزدهمین ویرایش IPL برای کوهلی از منظر شخصی رویدادی پرحادثه بوده است. ویرات در بازی مقابل مدافع عنوان قهرمانی GT تنها در 61 توپ امتیاز 101* را به ثمر رساند. ضربه او شامل 13 ضربه چهار و شش بود.

او در 14 مسابقه IPL 2023، 639 دوش با میانگین 53.25 و نرخ ضربه بالای 139 به ثمر رسانده است. او در این فصل دو قرن و شش دهه پنجاه را با بهترین امتیاز 101* به ثمر رساند. در پایان مرحله قهرمانی، او رقابت را به عنوان سومین گلزن برتر و تنها جلوتر از فاف دو پلسیس و شوبمن گیل به پایان رساند.

ویرات هشت قرن در کریکت T20 به دست آورده است، از جمله یک قرن بین المللی برای هند و هفت قرن برای RCB. او 11965 دوش در دوران حرفه ای خود در T20 به ثمر رسانده است که 374 مسابقه قوی است.

کریس گیل بیشترین امتیاز را در قرن های T20 کسب کرده است. در قالب کوتاه، افسانه ضربی هند غربی 22 قرن را در بر می گیرد. کاپیتان پاکستانی بابر اعظم 9 قرن در کریکت T20 سابقه دارد.

مایکل کلینگر، آرون فینچ و دیوید وارنر استرالیایی ها هر کدام هشت قرن در کریکت T20 دارند.

با ورودی های ANI

موضوعات مطرح شده در این مقاله