هاردیک پاندیا پیش از بازی Qualifier 1 vs CSK: “برای متنفر از MS Dhoni باید…”

هاردیک پاندیا، کاپیتان گجرات تایتانز، گفت که باید یک “شیطان واقعی” نسبت به طلسم ماهندرا سینگ دونی که احتمالا آخرین فصل خود در IPL را بازی می کند، کینه داشته باشد. از آنجایی که چنای سوپر کینگز و گجرات تایتانز قرار است روز سه‌شنبه بازی Qualifier 1 را در استادیوم MA Chidambaram برگزار کنند، پاندیا همچنین این افسانه را که دونی، یکی از موفق‌ترین کاپیتان‌های هند، مردی جدی است، رد کرد.

من همیشه طرفدار ماهندرا سینگ دونی خواهم بود و به تعداد طرفداران کریکت طرفدار خواهم بود. شما باید یک شیطان واقعی باشید تا از ماهندرا سینگ دونی متنفر باشید.”

چرخش Dhoni در فصل گذشته او را دوباره در کانون توجه قرار داد زیرا CSK به دنبال کسب پنجمین عنوان IPL خود پس از نایب قهرمانی در سال 2022 است.

در حالی که معمای کاپیتانی سال گذشته دامن گیرش شد، CSK در فرم بسیار خوبی با بازیکنانی مانند دوون کانوی، روتورای گایکواد و آجینکیا راهان دور هم جمع شدند تا دوباره ظاهر یک تیم قهرمان عنوان را به تیم بدهند.

پاندیا گفت که بسیاری از تفاوت های ظریف کریکت را از Dhoni با انتخاب نکردن مغزش، بلکه صرفاً با تماشای او در عمل آموخته است.

بسیاری از مردم فکر می کنند ماهی جدی است و اینها. در مورد من شوخی می کنم و ماهندرا سینگ دونی را در او نمی بینم.

پاندیا که به دنبال حفظ عنوان IPL خود است، گفت: “بدیهی است که من چیزهای زیادی از او یاد گرفته ام، چیزهای مثبت زیادی که فقط با تماشای او از او یاد گرفته ام، حتی زیاد صحبت نکردم.” این تیم سال گذشته با شکست دادن راجستان رویالز قهرمان شد.

بهترین بازیکن همه کاره کشور همچنین گفت که برای او MSD مانند برادری است که با او استراحت کند.

برای من، او فقط دوست عزیز من است، برادر عزیزم، که با او شوخی می کنم، با او آرام می شوم. گجرات تایتانز همچنین پیامی را منتشر کرد که در آن دونی را “کاپیتان. رهبر. افسانه. @msdhoni یک احساس است.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله