گجرات تایتانز مقابل چنای سوپر کینگز: تیم‌های پیش‌بینی شده برای هر دو طرف در مقدماتی 1 IPL 2023

گجرات تایتانز روز سه‌شنبه در ورزشگاه MA Chidambaram در مسابقه IPL 2023 Qualifier 1 به مصاف Chennai Super Kings می‌رود. مدافع عنوان قهرمانی در آخرین بازی خود در مرحله لیگ، رویال چلنجرز بنگلور را با شش ویکت شکست داد و با 20 امتیاز صدرنشین شد. از سوی دیگر، تیم تحت رهبری MS Dhoni با پیروزی 77 ران مقابل دهلی کپیتالز به مقام دوم جدول امتیازی دست یافت. این دیدار جذابی خواهد بود زیرا هر دو تیم تمام تلاش خود را می کنند تا به فینال صعود کنند.

گجرات تایتانز در این فصل با Chepauk بازی نکرده است، که در طول هفت بازی خانگی CSK رفتار چندانی از خود نشان نداده است، که باعث شد استفان فلمینگ سرمربی تیم نسبت به انتظارات خود ابراز نگرانی کند.

چیزی که این نبرد را جالب‌تر می‌کند این واقعیت است که GT تیمی است که به نظر می‌رسد به نمونه اولیه چیزی که CSK در تمام این سال‌ها در IPL بوده است، نزدیک است.

این احتمال وجود دارد که جاشوا لیتل از ایرلند به جای داسون شانکا به ترکیب اصلی بازگردد، در حالی که سای کیشور به جای یاش دیال که هنوز اعتماد به نفس خود را پس از حمله 5-6 رینکو سینگ به دست نیاورده، به میدان خواهد آمد.

یک شروع خوب از کرک جفت دوون کانوی و روتورای گایکواد برای CSK مهم خواهد بود. اما در Chepauk، حتی Ajinkya Rahane می‌تواند یک عامل باشد، در حالی که Shivam Dube به دنبال اضافه کردن به 33 شش بازی خود برای فصل است.

پیش بینی CSK XI در مقابل GT:روتوراج گایکواد، دوون کانوی، آجینکیا رهانه، امباتی رایودو، شیوام دوبه، موهن علی، راویندرا جادجا، ام‌اس دونی (وزیر وزن)، دیپاک چهار، توشار دشپانده، ماهیش تکشانا (اینف: ماتیشا پاتیرانا)

پیش بینی XI GT در مقابل CSK: وریدیمن ساها (هفته هفته)، شوبمن گیل، هاردیک پاندیا (ج)، سای سودارسان/ویجی شانکار، دیوید میلر، راهول تواتیا، رشید خان، نور احمد، محمد شامی، محیط شارما، یاش دیال (زیر ضربه: جاشوا لیتل)

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله