“ویرات کوهلی در فینال WTC اجرا می کند”: حکم مربی سابق هند در مورد ضربه زدن فوق العاده

رئیس سابق کمیته ملی انتخابی MSK Prasad گفت که ویرات کوهلی در فینال جام جهانی تست ICC مقابل استرالیا عملکرد خوبی خواهد داشت زیرا فرم و روحیه او در شرایط خوبی است. هند زمانی که از 7 ژوئن در The Oval به مصاف استرالیایی ها می رود، به دنبال قهرمانی در جام جهانی تست ICC خواهد بود. ویرات بدون شک یکی از بازیگران کلیدی در تلاش هند برای اولین عنوان بزرگ ICC این کشور از سال 2013 خواهد بود.

پراساد در مصاحبه با ANI در مورد شانس هند در فینال ها، شکل بازیکنان بزرگسالی مانند ویرات کوهلی، کاپیتان روهیت شارما و چتشوار پوجارا و حضور آجینکیا راهانه در ترکیب صحبت کرد.

پراساد گفت که ویرات استانداردهای بالایی برای خود تعیین کرده است که باعث شده طرفدارانش از او انتظار زیادی داشته باشند.

او فصل 2021-22 فوق العاده ای نداشت. اما این به این دلیل است که ما از او انتظار زیادی داریم. او استانداردهای بسیار بالایی را برای خود تعیین کرد. او باید در هر مسابقه صدها امتیاز کسب کند وگرنه شکست است. اما در پایان روز، او یک انسان است. فشار کاپیتانی او را برای مدتی با مشکل مواجه کرد، اما زمانی که ریتم و وضوح خود را به دست آورد، به عقب نگاه نکرد. او از سال گذشته جام ملت‌های آسیا در فرم شگفت‌انگیزی بوده و قرن‌ها گلزنی کرده است. پراساد به ANI گفت: با فرم او، روحیه اش در موقعیت خوب و تجربه بیش از 100 تست، من مطمئن هستم که او در فینال WTC ارائه خواهد شد.

پس از سال 2021 و نیمه اول سال 2022 که استانداردهای غول پیکر ویرات را به چالش کشید، این ستاره خفاش بازپس گیری خود را از جام ملت های آسیا 2022 آغاز کرد. ویرات قبل از مسابقات بیش از یک ماه از این ورزش استراحت کرد. او بیش از سه سال بعد، قرن 71 خود را در این مسابقات به ثمر رساند. او این مسابقات را به عنوان دومین گلزن برتر به پایان رساند. او 276 دوش در پنج مسابقه با میانگین 92.00 در پنج بازی، با قرن و دو پنجاه به ثمر رساند.

در جام جهانی 2022 ICC T20 در اواخر همان سال، ویرات با گلزنی 82* مقابل پاکستان در یک تعقیب و گریز پرتنش در زمین کریکت ملبورن، امتیازات عمر خود را به ثمر رساند. او مسابقات را با 296 دوش در شش مسابقه با میانگین 98.67 و نرخ ضربه 136.41 به عنوان برترین گلزن به پایان رساند. او چهار امتیاز پنجاه به دست آورد که بهترین امتیاز 82* بود.

کوهلی سال 2023 را با یک قرن ODI در برابر سریلانکا آغاز کرد. او به عملکرد درخشان خود در رقابت‌های بزرگ ادامه داد و دومین گلزن برتر و بالاترین گلزن هند در مسابقات Border-Gavaskar Trophy برابر استرالیا شد. او در چهار مسابقه 297 ران با میانگین 49.50 به ثمر رساند و بهترین امتیاز 186 را به دست آورد.

ویرات فصل فوق‌العاده‌ای را در IPL 2023 پشت سر گذاشت و در 14 مسابقه در IPL 2023 639 دوش به ثمر رساند که میانگین آن 53.25 و نرخ ضربه بالای 139 بود. او در این فصل دو قرن و شش دهه پنجاه را با بهترین امتیاز 101* به ثمر رسانده است. او در حال حاضر سومین گلزن برتر لیگ است.

در کریکت بین المللی در سال 2022، او 724 دوش در 13 مسابقه، 15 اینینگ با میانگین 51.71 به ثمر رساند. او سه قرن و نیم قرن را با بهترین امتیاز 186 به ثمر رساند.

ویرات از زمان بازگشتش به این ورزش در جام ملت‌های آسیا 2022، 1596 دوش در 38 اینینگ، با 5 قرن و 8 دهه پنجاه به ثمر رسانده است. میانگین دوندگی او 53.20 بود.

ترکیب هند برای فینال WTC: روهیت شارما (کاپیتان)، شوبمن گیل، چتشوار پوجارا، ویرات کوهلی، آجینکیا راهانه، کی‌اس بهارات (هفته‌انه)، راویچاندران آشوین، راویندرا جادجا، آکسار پاتل، شاردول تاکور، مهد. شامی، محد. سراج، اومش یاداو، جایدو اونادکات، ایشان کیشان (هفتگی).

Ruturaj Gaikwad، Mukesh Kumar و Suryakumar Yadav به عنوان جانشینان بازی پرمخاطب معرفی شدند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله