آنوشکا شارما سوار سورتمه ویرات کوهلی می شود و جشن او را تقلید می کند. پاسخ او ویروسی است. نگاه کن

تماشا کنید: آنوشکا شارما با ویرات کوهلی به سورتمه سواری می رود و جشن او را تقلید می کند.  پاسخ او ویروسی است

آنوشکا شارما (چپ) و ویرات کوهلی© توییتر

ویرات کوهلی و آنوشکا شارما اخیراً در یک مراسم با هم ظاهر شدند و شوخی بین آنها قلب های بسیاری را به دست آورد. ستاره رویال چلنجرز بنگلور و بازیگر مشهور بالیوود بازی هایی انجام دادند که جمعیت را سرگرم کرد و مکالمات آنها قبلاً در رسانه های اجتماعی منتشر شده است. در بخشی از برنامه چت، از آنوشکا خواسته شد که سوار سورتمه کوهلی شود و او یک سورتمه عالی با تقلید از ویکت ارائه کرد. انوشکا گفت: “Aaj 24 April hai, aaj toh run bana le kuhli (امروز 24 آوریل است، حداقل امتیاز امروز را اجرا کنید، کوهلی).

با این حال، کوهلی به سرعت با پاسخی روبرو شد که جمعیت را شکافت.

“تیم جیتنی تومهری پوری نه آوریل، می، ژوئن، جولای mein run nahi banaye hai utne match hai mere.”

قبلاً از آنوشکا خواسته شده بود که جشن کوهلی را پس از گرفتن ویکت تقلید کند. کاپیتان سابق هند به خاطر جشن های پرشور پاییز ویکت معروف است و آنوشکا با موفقیت روح او را تسخیر کرده است. این بازیگر در اطراف محله دوید و با قدرت جشن گرفت، در حالی که کهلی مدام می خندید.

«دخو، یه ساب چیهین هوتی هاین لحظه من، یه بار بهار چالا که آیسه مات کیا کارو یار، مره کو بدی شرم اعتی های (ببین اینجور چیزا تو داغونه، دیگه پخش نکن، حس میکنم. خجالت زده) – کوهلی با اشاره به تلویزیون در حالی که جمعیت تلاش آنوشکا را تشویق می کردند، گفت.

موضوعات مطرح شده در این مقاله