ریکی پونتینگ تیم ملی استرالیا را برای فینال WTC پیش‌بینی می‌کند

ریکی پونتینگ، بزرگ استرالیایی، از حضور مایکل نزر در ترکیب استرالیا برای فینال جام جهانی تست ICC حمایت کرده است، اما او برای درگیری تعیین کننده مقابل هند به عضو دیگری روی می آورد. استرالیا در فینال جام جهانی تست ICC که از 7 ژوئن در Oval آغاز می شود به مصاف هند می رود. به نظر می رسد که این بازی همه جانبه یکی دیگر از گزینه های بولینگ سریع برای استرالیا باشد، اما در صورت تایید تا یکشنبه، 28 می، ابتدا باید به تیم 15 نفره WTC اضافه شود. نسر، 33 ساله، در طی یک دوره قابل توجه در مسابقات قهرمانی کانتی که در آن 19 ویکت و 311 دوش در پنج مسابقه به دست آورد، برای حضور در ترکیب نهایی WTC فشار آورد.

نسر فقط دو تست برای استرالیا انجام داده است – در سال‌های 2021 و 2022، هر دو در آدلاید اووال – اما او این شانس را دارد که دیرهنگام به تیم نهایی WTC دعوت شود و جاش هازلوود (طرف) و مارش (اضافه کننده) از مصدومیت بازگشته باشند.

او در شرایط انگلیسی توپ‌بازی فوق‌العاده خواهد بود. ما قبلاً آن را در کریکت کانتی دیده‌ایم. او برای این شرایط عالی است. او شاید کمی بدشانس باشد که از ابتدا در این تیم نامی نداشته است، و قطعاً حتی در تیم Ashes، از همان ابتدا، تنها با شرایط،” پونتینگ در آخرین قسمت از ICC Review گفت.

«نیسر به تازگی چند ویکت به دست آورده است. او همچنین یک صد بسیار خوب را در دومین بازی آخرین بازی کانتی که انجام دادند به دست آورد. او یکی از آن بچه های ساده است، بازیکن بسیار ماهری است و مجموعه مهارت هایی که دارد در واقع به خوبی با انگلیس سازگار است.”

پونتینگ بر این باور است که استرالیا در غیر این صورت به ترکیبی روی خواهد آورد که در چند وقت اخیر به آنها خدمت کرده است و این تیم را به صدر جدول رده بندی WTC رسانده است.

استرالیا چرخه WTC 2021-2023 را با 152 امتیاز از 19 آزمایش به پایان رساند که نشان دهنده 66.67 درصد از امتیازات احتمالی آنها است، در حالی که هند با 127 امتیاز از 18 آزمایش و 58.8 درصد در رتبه بعدی قرار گرفت.

پونتینگ بزرگ استرالیایی انتظار دارد که در صورتی که جاش هزلوود از فرم خارج شود، اسکات بولند سریع و دیر شکوفه در مرحله نهایی جام جهانی تست ICC که از 7 ژوئن در Oval آغاز می شود، در ترکیب اولیه حضور داشته باشد.

رکورد بلند بوند زمانی که در 12 ماه گذشته بازی کرد کاملاً فوق العاده بود. پونتینگ می‌گوید: «او واقعاً می‌تواند بالقوه در این شرایط انگلیسی پیشرفت کند.

استرالیا یازدهم توسط ریکی پونتینگ پیش بینی شد (اگر هازلوود مناسب نباشد)

عثمان خواجه، دیوید وارنر، مارنس لابوشاگن، استیو اسمیت، تراویس هد، کامرون گرین، الکس کری، میچل استارک، پت کامینز (ج)، ناتان لیون، اسکات بولند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله