ویرات کوهلی حیرت زده نمی تواند لبخند بی اختیاری به ضربه جسورانه راویچاندران اشوین نزند. نگاه کن

رویال چلنجرز بنگلور (RCB) پس از شکست دادن راجستان رویالز (RR) با هفت ویکت در مسابقه IPL 2023 یکشنبه به پیروزی رسید. RCB با پشتوانه نیم قرنی از گلن ماکسول و فاف دو پلسیس، 189/9 را در 20 نسخه ارسال کرد. در حالی که ماکسول و دو پلسیس حمله را به سمت بازیکنان RR می بردند، کاپیتان RCB Virat Kohli روز سختی را در دفتر داشت. پس از اینکه RR تصمیم گرفت ابتدا کاسه کند، کوهلی توسط ترنت بولت در اولین تحویل مسابقه اخراج شد.

محمد سراج با تعقیب یک هدف 190، به روند پربار خود ادامه داد و در چهارمین تحویل از اوور اول، جاس باتلر را پاکسازی کرد. با این حال، یاشاسوی جیسوال (47) و دودوت پادیکال (52) RR را زنده نگه داشتند و در یک نقطه به نظر می رسید که آنها تیم خود را به پیروزی نزدیک می کنند.

اما ویکت پادیکال باعث شد تا RR سقوط کند زیرا RCB در فواصل منظم ضربه می زد و کنترل روند را به دست می گرفت. RR که به 20 امتیاز از آخرین بازی نیاز داشت، به شدت به راویچندران اشوین و دروو ژورل تازه وارد متکی بود.

در یک چرخش شگفت‌انگیز، اشوین یکی از شگفت‌انگیزترین ضربه‌ها را با ضربه زدن به هارشال پاتل به مرز از اولین توپ اوور انجام داد. در حالی که اشوین به دنبال کشیدن توپ از میانی عمیق بود، هارشال آهسته تر توپ زد و ضربه زن را مجبور کرد ضربه خود را در آخرین لحظه بررسی کند.

با این حال، توپ لبه بالایی ضخیم را پیدا کرد و روی سر دروازه بان و همچنین بازیکن زمین در یک سوم کوتاه پرواز کرد. با این حال، پس از تلاش وحشیانه اشوین که منجر به ایجاد یک مرز شد، کوهلی در ناباوری کامل بود.

اما علیرغم اینکه اشوین 10 گل از سه توپ به ثمر رساند، برای 12 توپ گرفتار شد.

سامسون، کاپیتان از دست رفته، گفت: «این در مورد شتاب در این زمین است.

معمولا هتمایر این کار را برای ما انجام می دهد، اما او یک بازی خارج از بازی داشت. اکنون دو بازی متوالی را باخته ایم. وقت آن است که جوراب هایمان را بالا بکشیم و قوی تر برگردیم.”

(با ورودی های AFP)

موضوعات مطرح شده در این مقاله