اریک تن هاگ: منچستریونایتد برای برهم زدن سه گانه من سیتی مبارزه خواهد کرد

اریک تن هاگ قول داده است که منچستریونایتد “همه کاری” خواهد کرد تا منچسترسیتی پس از شکست برایتون برای برگزاری فینال جام حذفی مقابل رقبای سرسخت خود، از رسیدن به سه گانه مطلوب باشگاهش جلوگیری کند. یونایتد روز یکشنبه در ضربات پنالتی در ومبلی پس از اینکه بازی بدون گل به پایان رسید و ویکتور لیندلوف، مدافع این تیم، ضربه نقطه ای تعیین کننده را به ثمر رساند، پیروز شد. این تا حدودی باعث شد تا عذاب از عملکرد شوکه کننده آنها در لیگ اروپا در اواسط هفته، زمانی که آنها 3-0 به سویا در یک چهارم نهایی باختند و در مجموع 5-2 شکست خوردند را از بین ببرند.

اما اگر بخواهند سیتی پپ گواردیولا را شکست دهند، باید در فینال جام حذفی در 3 ژوئن، که سه گانه لیگ قهرمانان، لیگ برتر و جام حذفی را هدف قرار داده است، برتری بیشتری پیدا کنند.

سیتی پس از افزایش سرعت خود در هفته‌های اخیر، یکی از مدعیان کسب هر سه جام در این فصل است.

یونایتد پیش از پیروزی روز پنجشنبه در اسپانیا در مسیر کسب سه جام بود، اما پس از قهرمانی در جام اتحادیه در فوریه برای پایان دادن به خشکسالی شش ساله نقره‌ای، همچنان به دنبال کسب دو جام داخلی هستند.

تن هاگ، سرمربی یونایتد، پس از تیراندازی در ومبلی، از توانایی تیمش در بازگشت به عقب ستایش کرد.

او گفت: اولا ما بدنی هستیم، قوی هستیم، از نظر روحی قوی هستیم، بنابراین شخصیت و شخصیت لازم را نشان دادیم… مصمم بودیم در این بازی پیروز شویم.

اما سرمربی هلندی گفت که مردانش باید یاد بگیرند که در بازی‌های سخت فیلمنامه را تغییر دهند – آنها در این فصل متحمل یک سری شکست‌های سنگین شده‌اند، از جمله شکست 6-3 از سیتی و باخت 7-0 از لیورپول.

او گفت: “آنچه ما ثابت کرده ایم این است که می توانیم با شکست ها کنار بیاییم، می توانیم بین بازی ها به عقب برگردیم.”

اما اکنون چیزی که ما باید بهبود دهیم این است که در شرایط سخت یا موقعیت‌های سخت، در ورزشگاه‌های خارج از خانه ریکاوری کنیم – مهم نیست چه چیزی، ما باید فردیت را نشان دهیم.

– بالاترین حد در سال 1999 –

یونایتد تنها باشگاه انگلیسی است که موفق به کسب سه گانه شده است و این موفقیت را در سال 1999 تحت هدایت الکس فرگوسن، سرمربی سابق این تیم به پایان رساند.

آنها در سال 1977 با قهرمانی در فینال جام حذفی در آن سال مانع از کسب هر سه جام برای لیورپول شدند.

تن هاگ به شوخی گفت که “کلید” شکست سیتی را که در ژانویه 2-1 در اولدترافورد شکست خورد را فاش نمی کند.

او گفت: من نمی گویم. – به خودم می سپارم.

تن هیگ گفت که احساسات هواداران یونایتد را در مورد دستاورد منحصر به فرد آنها درک کرده و این چالش را صادر کرد.

او گفت: «ما هر کاری می‌کنیم تا آن را به آنها بدهیم، تا جام دوم را به آنها بدهیم، هر آنچه که من دارم، هر آنچه تیم دارد، کادرفنی. “ما هر کاری را انجام خواهیم داد تا آن را انجام دهیم.

ما می توانیم این کار را انجام دهیم زیرا آن را ثابت کرده ایم. این کار آسانی نیست. تیم فوق‌العاده‌ای است، اما ما تیم بزرگ و بازیکنان بزرگی هم داریم و می‌توانیم آنها را شکست دهیم.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله