سخنرانی ‘خداحافظی’ MS Dhoni پس از بازی CSK و KKR باعث ناراحتی هواداران شد

حتی در سن 41 سالگی، MS Dhoni به عنوان یک دارایی در زمینه Chennai Super Kings (CSK) باقی می ماند. هنگامی که قهرمان 4 بار لیگ برتر هند (IPL) در یک مسابقه لیگ فصل 2023 کلکته نایت رایدرز (KKR) را شکست داد، تیم Dhoni در صدر قرار گرفت. اگر چه دونی فرصتی برای کمک بزرگ با خفاش در زمین پیدا نکرد، اما توانست تاثیر زیادی به عنوان کاپیتان و دروازه بان از خود به جای بگذارد. با این حال، اظهار نظر دونی پس از بازی، هواداران را نگران کرده است. در حالی که هنوز مشخص نیست که آیا این آخرین فصل Dhoni به عنوان بازیکن IPL خواهد بود یا خیر، “Tala” مطمئناً نکات کوچکی را ارائه می دهد.

هر فصلی که در IPL آغاز می‌شود، هواداران و صاحب نظران از خود می‌پرسند که آیا این آخرین باری است که دونی را در پیراهن CSK به عنوان بازیکن می‌بینند. دونی چند روز پیش پس از اعتراف به این که این “آخرین فاز دوران حرفه ای اش” است، پس از بازی مقابل KKR اظهاراتی “خداحافظی” کرد.

من فقط می گویم از حمایت شما تشکر می کنم، مشارکت عظیمی وجود داشت. اکثر این افراد دفعه بعد با پیراهن KKR خواهند آمد. آنها در حال تلاش برای خداحافظی با من هستند، بنابراین از تماشاگران تشکر می کنم.”

در صحبت کردن در مورد مسابقه، Dhoni از عملکرد واحدهای بولینگ و باتینگ او در فصل تا کنون بسیار خوشحال شد.

“بولرهای سریع کار خود را انجام می دهند، همانطور که اسپینرها در وسط هستند. ویکت از یک طرف کوتاه بود، بنابراین ما مجبور شدیم ویکت های اولیه را بگیریم و فشار را حفظ کنیم. آنها خفاش کننده های قوی زیادی دارند، بنابراین ما باید به آنها احترام می گذاشتیم. اپوزیسیون، وقتی کسی مجروح می‌شود، صندوق روشنی دارم، کاری نمی‌تواند بکند.

«شما فقط پیش می روید و به جوانان انگیزه می دهید تا اجرا کنند. ما خوش شانس هستیم که همه بچه هایی که وارد می شوند اجرا می کنند. (روی راهان) وقتی به توانایی یک مرد پی می بریم که به او اجازه دهیم همان طور که خفاش می کند. ما به او آزادی می دهیم، بهترین موقعیت را به او می دهیم. در یک محیط تیمی، یک نفر باید جای خود را فدا کند تا دیگران احساس راحتی بیشتری کنند و به تیم اجازه دهد تا موفق شود.”

پس از شکست KKR، CSK با 5 برد در 7 مسابقه در صدر جدول IPL 2023 قرار گرفت.

موضوعات مطرح شده در این مقاله