ویرات کوهلی به تمرینات تیم هند پیش از فینال WTC ملحق شد، روهیت شارما از روز سه شنبه به توریست خواهد رسید.

ویرات کوهلی به تمرینات تیم هند پیش از فینال WTC ملحق شد، روهیت شارما از روز سه شنبه به توریست خواهد رسید.

ویرات کوهلی در حال پرواز به لندن است© توییتر

ویرات کوهلی، بازیکن اصلی تیم ملی به همراه Jaydev Unadkat، دریانورد بازوی چپ، که به نظر می‌رسد از آسیب دیدگی شانه چپ بهبود یافته، به تمرین تیم ملی روز دوشنبه در باشگاه زیبای کریکت Arundel Castle پیوست. هند از 7 تا 11 ژوئن در تست انفرادی در Oval با استرالیا بازی خواهد کرد. روز دوشنبه، BCCI تصاویری از اعضای تیم، از جمله کوهلی، دوتایی اومش یداو و محمد سراج را در صفحه رسمی توییتر خود به اشتراک گذاشت. BCCI در توییتر خود نوشت: “اعضای تیم هند آماده سازی WTC23 را در باشگاه کریکت قلعه آروندل آغاز کردند.”

در حالی که کوهلی، اومش و سراج با کیت تمرینی جدید خود در حال دویدن بودند، راویچندران اشوین بازوی خود را نزدیک تور چرخاند.

Unadkat همچنین در گفتگو با سرمربی راهول دراوید و مربی بولینگ پاراس محمبری شرکت کرد. چتشوار پوجارا، که برای ساسکس در پیست کانتی انگلیس برای آماده شدن برای فینال بازی می کرد، نیز هنگام ورود به زمین تمرین مشاهده شد.

اومش و شاردول تاکور جزو اولین بازیکنان هندی بودند که برای فینال WTC حاضر شدند.

کاپیتان روهیت شارما و یاشاسوی جیسوال، بازکننده جوان بمبئی نیز موفق شده‌اند، در حالی که گروه دوم شامل راویندرا جادجا، شوبمن گیل، محمد شامی، کی‌اس بهارات و آجینکیا راهانه، روز سه‌شنبه پس از فینال IPL در احمدآباد ترک خواهند کرد.

جیسوال پس از اینکه روتورای گایکواد در 3-4 ژوئن به BCCI در مورد ازدواج خود اطلاع داد، به عنوان بازیکن ذخیره در ترکیب قرار گرفت.

هند در سال 2022 پس از شکست دادن نیوزیلند به رهبری کین ویلیامسون در فینال WTC با هشت ویکت در ساوتهمپتون، دوم شد.

هند هیچ بازی تدارکاتی انجام نخواهد داد زیرا مسابقات قهرمانی شهرستان انگلستان است و از آنجایی که این یک رویداد ICC است، هیئت کریکت انگلستان و ولز (ECB) نیازی به سازماندهی مسابقات تمرینی برای تیم مهمان ندارد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله