سونیل گاواسکار بعد از فینال IPL 2023 یک امضای دیگر از MS Dhoni می خواهد

سونیل گاواسکار، کریکت‌باز افسانه‌ای هندی گفت که MS Dhoni، کاپیتان چنای سوپر کینگز (CSK) سال به سال عظمت خود را ثابت کرده است و امیدوار است پس از فینال لیگ برتر هند (IPL) بین CSK و گجرات تایتانز (GT) یک امضا دیگر از MSD بگیرد. باران روز یکشنبه بر این ورزش در احمدآباد تأثیر گذاشت زیرا فینال مورد انتظار IPL 2023 به روز رزرو روز دوشنبه موکول شد. هوای بد برای هواداران یک عقب نشینی بود، اما روحیه آنها را خدشه دار نکرد.

انتظار می‌رود جمعیت عظیمی در استادیوم نارندرا مودی به تماشای بازی گجرات تایتانز مدافع عنوان قهرمانی مقابل چنای سوپر کینگز در فینال بزرگ بنشینند. انتظار می‌رود که رقابت پرمخاطره بین دو تیم قدرتمند و شایسته در TATA IPL 2023 با هیاهوی‌ها روبه‌رو شود و هواداران امیدوارند که در شب آسمان صافی داشته باشد.

دریای زرد بار دیگر در تعداد زیادی برای آخرین بار در این فصل بر روی استادیوم فرود خواهد آمد و میلیون ها نفر به صفحه تلویزیون خود می چسبند تا بازی محبوب خود “Tala” MS Dhoni را در IPL 2023 تماشا کنند.

نه فقط طرفداران کریکت، اسطوره های کریکت مانند سونیل گاواسکار نیز منتظر کاپیتان CSK خواهند بود تا از وسط راه برود و ارتش زرد را از جلو رهبری کند. گاواسکار مشتاق است تا پس از فینال IPL 2023 یک امضای دیگر از MSD روی پیراهنش بگیرد. قابل ذکر است که دونی پس از آخرین بازی خانگی CSK مقابل Kolkata Knight Riders (KKR) در این فصل، پیراهن گاواسکار را امضا کرد.

گاواسکار که در Star Sports Cricket Live صحبت می کرد، گفت: “من از طرفداران MS Dhoni برای هر کاری که او برای کریکت هند انجام داده است، بوده ام. او سال به سال عظمت خود را ثابت کرده است و من برای همیشه طرفدار او خواهم بود. امیدوارم بعد از فینال IPL یک امضا دیگر از او بگیرم.”

هاربهاجان سینگ، بازیکن سابق کریکت هندی از MS Dhoni و CSK به دلیل ساده نگه داشتن کارها استقبال می کند و معتقد است که این رویکرد کلید موفقیت آنها است.

هاربهاجان گفت: “وقتی تیمش ساخته شد، ام اس ثونی و مدیریت تیم بدون توجه به اینکه چه کسی روی نیمکت است، در بازی 11 دخالت نمی کند. بازیکنی مانند بن استوکس – گرانترین بازیکن آنها در حراج – مجبور شد روی نیمکت بنشیند. نیمکت نشینی حتی پس از به دست آوردن آمادگی جسمانی خود زیرا ترکیب تیم خوب پیش می رفت. اعتقاد به بازیکنان یک تیم بزرگ را به جلو می برد و CSK نیز گواهی بر همین موضوع است.”

MS Dhoni در این فصل در فرم بسیار خوبی قرار داشته است. در حالی که طرفداران دوره‌های طولانی دونی را در این فصل مشاهده نکرده‌اند، او در پایان چند دوی با ارزش را به CSK ارائه کرده است که عمدتاً به لطف شش‌های قدرتمندش است.

Dhoni در این IPL 104 دوش در 11 اینینگ با میانگین 34.67 و نرخ ضربه 185.71 به ثمر رسانده است. او بهترین امتیاز 32* را دارد. او در این فصل سه چهار و 10 شش ضرب کرده است.

تمرکز دوباره بر روی شوبمن گیل خواهد بود که بازکننده کلاه نارنجی فصل برای گجرات تایتانز است. این بتمن جوان هندی که در چهار اینینگ آخر خود سه قرن را به ثمر رساند، پس از ویرات کوهلی به دومین ضربه زن تبدیل می شود که بیش از 900 ران در یک فصل به ثمر رسانده است.

محمد کایف، بازیکن سابق کریکت هندی، گیل را به خاطر توانایی‌اش در قالب‌گیری با توجه به موقعیت بازی تحسین کرد، که او را به یک بت‌باز هیجان‌انگیز تبدیل می‌کند.

کایف گفت: “شوبمن گیل این توانایی منحصر به فرد برای انطباق با خواسته های موقعیت را دارد. او می تواند شوت های انفجاری را در اوایل اینینگ ها بزند و حتی در میانه فریم، او قادر به زدن شوت های بزرگ است. او معمولاً تمایل دارد نگاه کند. ابتدا به وسط فریم نزدیک شوید که نشانه ای عالی برای هر بازیکن بزرگی است.

گیل در حال حاضر دارای کلاه نارنجی در IPL 2023 است. او 851 دوش در 16 مسابقه با میانگین 60.78 با سه قرن و چهار دهه پنجاه به ثمر رسانده است. بهترین امتیاز او 129 است. نرخ ضربه او 156.43 است.

مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز (GT) و قهرمان چهار دوره چنای سوپر کینگز (CSK) در فینال لیگ برتر هند (IPL) روز یکشنبه در ورزشگاه نارندرا مودی دیدار خواهند کرد که دومین فینال متوالی GT و دهمین فینال CSK خواهد بود. بیشترین تاریخ لیگ

تیم گجرات تایتانز: وردیمن ساها (و)، شوبمن گیل، سای سودارسان، هاردیک پاندیا (ج)، ویجی شانکار، دیوید میلر، راهول تواتیا، رشید خان، موهیت شارما، نور احمد، محمد شامی، جاشوا لیتل، سریکار بهارات، Mavi، Odeon Smith، Ravisrinivasan Sai Kishore، Pradeep Sangwan، Matthew Wade، Jayant Yadav، Dasun Shanaka، Abhinav Manohar، Alzarri Joseph، Darshan Nalkande، Urvil Patel، Yash Dayal

تیم سوپر کینگز چنای: روتوراج گایکواد، دوون کانوی، شیوام دوبه، آجینکیا راهانه، امباتی رایودو، ام اس دونی (به همراه)، راویندرا جادجا، معین علی، دیپاک چهار، توشار دشپانده، ماهیش تکشانا، ماتیشا سانترانهو، میچ، سناپاتی، شیک رشید، آکاش سینگ، بن استوکس، دواین پرتوریوس، سیساندا موگالا، آجی جاداو ماندال، پراشانت سولانکی، سیمارجیت سینگ، آر اس خانگرگکار، بهگات ورما، نیشانت سیندو.

موضوعات مطرح شده در این مقاله