سای سودارشان وارد کتاب تاریخ شد و رکورد 9 ساله را در فینال IPL 2023 شکست.

سای سودارسان، 21 ساله، از گجرات تایتانز، بازی درخشانی را انجام داد تا بالاترین امتیاز تاریخ را در فینال لیگ برتر هند توسط یک بازیکن بی نظیر به دست آورد. سودارسان در بازی فینال IPL 2023 برابر چنای سوپر کینگز (CSK) در استادیوم نارندرا مودی در احمدآباد روز دوشنبه به این موفقیت دست یافت، جایی که او 96 بازی هیجان انگیز را از 47 توپ انجام داد. Sudharsan همچنین دومین جوان ترین batsmen شد که نیم قرن در فینال IPL گلزنی کرد. او در سن 21 سال و 226 روز، رکورد 50 منان وهرا را در فینال IPL 2014 در سن 20 سال و 318 روز شکست. GT سودارسان را به مبلغ روپیه خریداری کرد. 20 میلیون در حراج IPL 2022.

قبل از مسابقه، ضربه هیجان انگیز سای سودارسان 96 و ضربه خوب وریدیمن ساها 50 تایتان گجرات (GT) را به 214/4 مقابل چنای سوپر کینگز (CSK) در فینال لیگ برتر هند (IPL) 2023 در نارندرا مودی رساند. استادیوم روز دوشنبه

سودارسان با 96 گل برف 47 گل برتر را برای گجرات به ثمر رساند، در حالی که ساها با 54 توپ از 39 گل خوب بازی کرد. برای CSK، ماتیشا پاتیرانا دو گل به ثمر رساند و دیپاک چهار و راویندرا جادجا هر کدام یک ویکت به ثمر رساندند.

گجرات تایتان‌ها پس از اینکه ابتدا به ضربات خفاش قرار گرفتند، بهترین شروع را داشتند زیرا بازکننده‌های آن‌ها Shubman Gill و Wriddhiman Saha با چکش بولرهای CSK را چکش کردند.

بازکننده‌های گجرات ضربه‌های درخشانی زدند و به بازیکنان CSK اجازه ندادند در حالی که توپ‌های آزاد پیشنهادی را دفع می‌کردند، آرام بگیرند.

راویندرا جادجا، بازیکن باتجربه همه کاره CSK، با اخراج گیل، ستاره بتمن، به خاطر 39 توپ از 20 توپ در اور هفتم بازی، موفقیت بزرگی را برای تیمش به ارمغان آورد. با این حال، ساها مقاومت و اراده زیادی از خود نشان داد و بازیکنان CSK را در فواصل زمانی معین توپ زد.

ضربه زن چپ دست سای سودارسان سپس برای زدن خفاش بیرون آمد. جفت ساها و سودارسان با ایجاد یک همکاری خوب، هدف تیم خود را از مرز 100 ران عبور دادند.

ساها در حالی که نیم قرن خود را در 36 توپ بالا آورد، به فرم تاول دار خود ادامه داد. اینینگ ساها در قسمت چین کوتاه شد زیرا دیپاک چهار او را پس از انجام 54 دوش به او فرستاد. هاردیک پاندیا، کاپیتان جی تی و بت‌باز راست‌دست برای خفاش کردن بیرون آمدند.

سودارسان دستانش را باز کرد و در پانزدهمین اوور بازی به ماهش تکشانا ضربه زد. سودارسان جوان فوق‌العاده، یک نیم قرن هیجان انگیز را در 33 توپ به ثمر رساند تا امتیاز را در جدول امتیازات برای گجرات حفظ کند.

سودارسان با ضربه زدن به مرزها در فواصل زمانی منظم، حرکت تایتان های گجرات را حفظ کرد. سودارسان به تنهایی توشار دشپنده را برای 20 ران با سه مرز و یک حداکثر در اوور هفدهم شکست داد.

Pandya و Sudharsan یک همکاری 50 ران را تنها در 23 توپ تکمیل کردند. پاندیا و سودارسان دشپنده را با 18 ران شکست دادند تا تیم خود را از مرز 200 ران عبور دهند.

بولرهای CSK هیچ پاسخی به قتل عام سودارسان نداشتند، زیرا ضربه زن با چکش تمام ویکت ها را روی زمین کوبید.

در آخرین اور، سودارسون دو ضربه ششگانه پشت سر هم زد، اما ویکت خود را به ماتیشا پاتیرانا از دست داد. سودارسان نتوانست 4 ران به ثمر برساند تا اولین قرن IPL خود را بسازد. سپس رشیدخان برای خفاش بیرون آمد.

سپس پاتیرانا ارسال های فوق العاده ای انجام داد و ویکت رشید خان را بر روی آخرین توپ در فینال اوور گرفت تا GT را به 214/4 در 20 اور محدود کند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله