ویرات کهلی جزو اولین گروه از بازیکنانی است که به فینال جام جهانی آزمون راه یافته است

ویرات کوهلی یکی از اولین بازیکنان هندی خواهد بود که به فینال جام جهانی تست (WTC) مقابل استرالیا در لندن سفر می کند و در ساعات پیش از سحر روز سه شنبه به میدان می رود. هم تیمی کهلی رویال چلنجرز بنگلور، محمد سراج نیز یک روز پس از حذف تیمشان از IPL، سوار همین پرواز خواهد شد. Spinners R Ashwin و Axar Patel، Shardul Thakur همه کاره به همراه کادر پشتیبانی تیم به رهبری راهول دراوید نیز در این پرواز حضور خواهند داشت. فینال از 7 تا 11 ژوئن در Oval برگزار می شود.

«در مجموع دو یا سه خروج وجود خواهد داشت. یک منبع در BCCI گفت: اولین دسته فردا ساعت 4:30 صبح ارسال می شود.

بازیکنانی که برای پلی آف IPL در هند خواهند ماند عبارتند از کاپیتان روهیت شارما، ایشان کیشان، شوبمن گیل، محمد شامی، کی اس بهارات و آجینکیا راهانه.

Cheteshwar Pujara در حال حاضر در انگلستان کریکت کانتی بازی می کند.

در حالی که اکثر بازیکنان تیم هند پس از دو ماه از IPL در رقابت برای عنوان قهرمانی خواهند بود، تنها سه استرالیایی مرتبط با WTC در ثروتمندترین لیگ T20 بازی کرده اند.

هفته گذشته، ریکی پونتینگ بزرگ گفت که استرالیایی ها از نظر روحی برای فینال آماده خواهند شد، اما هندی ها زمان بازی ارزشمندی خواهند داشت.

«دو راه برای نگاه کردن به آن وجود دارد. برای فردی مانند ویرات، بهتر است او اکنون بازی کند و به طور مداوم گلزنی کند و در بازی مطمئن باشد تا استرالیایی‌ها در خانه که کریکت زیادی بازی نمی‌کنند اما از نظر ذهنی آماده‌تر هستند.»

نایب قهرمان هند در سال 2021 به دنبال کسب اولین جایزه ICC خود در 10 سال گذشته است.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله