جاش هزلوود در آستانه فینال WTC مقابل هند اعلام آمادگی کرد و در دسترس است

تصویر فایل پیسر استرالیایی جاش هزلوود© AFP

کریکت استرالیا روز دوشنبه اعلام کرد که جاش هزلوود، سرعت‌باز کهنه کار این کشور برای فینال آتی جام جهانی تست (WTC) مقابل هند و سری Ashes در برابر رقبای قدیمی انگلیس، “قابلیت و در دسترس” است. فینال WTC قرار است از 7 تا 11 ژوئن در Oval لندن برگزار شود و پس از آن 5 مسابقه Ashes از 16 ژوئن تا 31 ژوئیه برگزار می شود. هزلوود، 32 ساله، پس از گزارش “درد خفیف پهلو” پس از بازی اخیرش در لیگ برتر هند برای رویال چلنجرز بنگلور دو هفته پیش، به استرالیا بازگشت و نگرانی‌هایی را در مورد مشارکت او در ماموریت‌های بین‌المللی آینده افزایش داد.

با این حال، CA گفت که او مایل است به بریتانیا برود.

سخنگوی کالیفرنیا گفت: «جاش هزلوود آخر هفته گذشته پس از تجربه اندکی درد در پهلوی خود پس از اتمام آخرین بازی خود در IPL به خانه بازگشت.

“پس از یک دوره استراحت کوتاه و احتیاطی، هزلوود هفته گذشته به بولینگ با شدت بالا بازگشت و به افزایش حجم کار بولینگ خود برای آماده سازی برای سری های WTC و Ashes ادامه خواهد داد. Hazlewood برای WTC و Ashes Series مناسب است. برای تسکین ضربان‌دار، اسکن‌ها هیچ آسیبی را نشان نداد که او قبل از عزیمت تیم استرالیایی به بریتانیا به بولینگ بازگشت.

هزلوود آخرین بازی از سه بازی را برای رویال چلنجرز بنگلور در 9 می انجام داد و در مجموع 9 اور در IPL ادامه داد که تیمش پس از باخت 6 ویکت مقابل بنگلور یکشنبه شب توسط گجرات تایتانز ناک اوت شد.

حضور او که به خاطر دقتش معروف است و اغلب با گلن مک‌گراث افسانه‌ای مقایسه می‌شود، زمانی که در Oval به مصاف بازیکنانی مانند Virat Kohli، Rohit Sharma و Cheteshwar Pujara برسند، حضور او باعث تقویت بزرگی برای بولرهای استرالیا خواهد شد.

هازلوود باتجربه در دو سال گذشته با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده است و چهار ماه از بولینگ وقفه داشت تا از مشکل آشیل که در ماه ژانویه در آزمون سیدنی ایجاد شده بود، خلاص شود.

Hazlewood که در حراج IPL 2022 به مبلغ 7.75 کرور توسط RCB خریداری شد، بازی‌های همراه با بارهای جانبی را در دو تست خانگی تابستانی آخر از دست داد و در جریان تست SCG در مقابل آفریقای جنوبی در ژانویه از آسیب آشیل رنج برد.

بازگشت Hazlewood به کریکت در طول IPL نیز به دلیل آسیب دیدگی به تعویق افتاد و این بازیکن تنها در اواسط مسابقات در اولین مسابقه خود ظاهر شد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله