آیا ویرات کهلی مجروح شده است؟ مربی RCB به روز رسانی در مورد خمیر ستاره ‘Knee Niggle’ می دهد.

سرمربی تیم سانجی بنگر گفت که ویرات کوهلی در آخرین بازی لیگ چلنجرز بنگلور مقابل گجرات تایتانز از ناحیه زانوی راست آسیب دید. او گفت که جای نگرانی وجود ندارد. RCB پس از باخت به گجرات تایتانز با شش ویکت در بازی روز یکشنبه خود از IPL حذف شد. پس از اینکه هواداران را به صد نفر رساند، کوهلی یک شکار درخشان برای اخراج ویجی شانکار انجام داد، اما در این راه زانویش آسیب دید.

با این حال، ضربه زن طلسم هند پس از گرفتن با مصدومیت زانو در حال لنگیدن دیده شد. فیزیوتراپیست حاضر او را معاینه کرد و کهلی متعاقباً از زمین خارج شد. او پنج اور آخر بازی را از کنار زمین تماشا کرد.

“آره، او کمی احساس در زانویش داشت. بنگر در نشست خبری پس از بازی گفت: اما فکر نمی‌کنم چیز جدی باشد.

کوهلی در دو بازی اخیر مقابل سان رایزرز حیدرآباد و گجرات تایتانز در فرم عالی بوده و صدها گل متوالی به ثمر رسانده است.

“او در 4 روز دویست گل متوالی به ثمر رسانده است. او کسی است که نه تنها می خواهد با خفاش کمک کند، بلکه حتی زمانی که در زمین است. او بسیار می دود. 40 تا از چند روز پیش و امروز، برای 35 بازی. او در زمین بازی بود.

بنگر افزود: “او تمام تلاش خود را می کند. بنابراین در مقطعی نگران کننده خواهد بود، اما فکر نمی کنم چیز جدی باشد.”

کوهلی یکی از هفت بازیکن هندی است که روز سه‌شنبه به انگلیس پرواز می‌کند تا آماده‌سازی برای دیدار نهایی جام جهانی آزمایشی در برابر استرالیا را که از 7 ژوئن آغاز می‌شود، آغاز کند.

چتشوار پوجارا، متخصص تست، که در انگلستان کریکت کانتی بازی می کند، نیز در آنجا به تیم خواهد پیوست.

کار من کاسه اورهای سخت است: رشید

با دوستانه‌تر شدن شرایط، رشید خان، ستاره تایتان‌های گجرات، هر توپ توپ را به عنوان یک ویکت در قالب T20 حساب می‌کند.

اسپینر افغانستان پس از پایان مرحله لیگ IPL با 24 اسکالپ از 56 اوور با نرخ اقتصادی 7.82 در فهرست ویکت گیران پیشرو در رتبه دوم قرار دارد.

“در IPL و T20، هر توپ نقطه ای مانند یک ویکت است. رشید گفت: من آن را برای خودم یک ویکت می‌دانم، زیرا مرزها کوتاه‌تر هستند و خفاش‌ها هر توپی را تعقیب می‌کنند.

“این IPL با “Impact Player” شما مزیت یک ضربه بیشتر را دارید. بنابراین وقتی در اوورهای میانی بازی می‌کنم، همیشه به یک چیز فکر می‌کنم، «تا حد امکان به توپ‌های بولینگ و ارسال‌های خوب ادامه دهم». یکی از اقتصادی ترین بازیکنان لیگ با دوره حرفه ای 6.57 بود.

تمام تلاشم را می‌کنم که تا حد ممکن سفت بمانم، که واقعاً به توپ‌زن در انتهای دیگر کمک می‌کند تا ویکت‌ها را به دست آورد.» نایب کاپیتان GT در تمجید از هم تیمی خود، Shubman Gill، که دو قرن با یورتمه در حال حرکت به سوی Qualifier 1 در برابر Chennai Super Kings گلزنی کرد، بسیار مجلل بود.

“شبمن کسی است که سخت کار کرده است و معتقد است که من می توانم آن دهه های 50 و 60 را به صدها تبدیل کنم. او بازیکن بسیار ثابتی برای ما بوده است.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله