ویرات کهلی “بسیاری از منتقدان را که می گفتند…” ساکت کرد: سانجی بنگر سرمربی RCB بعد از IPL 6 Ton Star

رویال چلنجرز بنگلور سانرایزرز حیدرآباد را در 18 می در ورزشگاه بین المللی راجیو گاندی در مسابقه لیگ IPL شکست داد. RCB مسابقه را با 8 ویکت برد. سانجی بنگر سرمربی تیم ویرات کوهلی را به خاطر گلزنی در این تعقیب و گریز ستود. بنگر گفت که ویرات زمانی که در اولین اوور خود شروع به زدن مرزها کرد، اینینگ های فوق العاده ای انجام داد. احساس می کنید امشب قرار است اتفاق خاصی بیفتد.

رویال چلنجرز بنگلور تعقیب و گریز را در حالت حمله کامل آغاز کرد. Virat Kohli و Faf du Plessis هیچ شانسی به بازیکنان SRH ندادند تا وارد بازی شوند. کوهلی 100 ران از 63 توپ با 12 مرز و 4 حداکثر به ثمر رساند. در حالی که فاف 71 ران از 47 توپ با هفت مرز و دو حداکثر به ثمر رساند. ویرات کوهلی به دلیل بازی های عالی خود مرد مسابقه بود.

بازی های ویژه ویرات کوهلی پس از بازی مورد توجه بسیاری قرار گرفت زیرا بازیکنان از اسطوره RCB تمجید کردند. “چه دوره های فوق العاده ای برای ویرات. لحظه ای که او در اوور اول به یک مرز برخورد کرد، می دانستید که چیز خاصی در راه است و او فقط ادامه داد. سانجی بنگر، سرمربی تیم، گفت: برخی از شوت‌هایی که او ایجاد کرد، بسیاری از منتقدان را ساکت کرد که می‌گفتند او می‌تواند «شات‌های بزرگ بازی نکن».

مایک هسون که مدیر عملیات کریکت RCB است، در مورد همکاری فاف و ویرات گفت: «مشارکت باورنکردنی است، البته فاف تمام سال این کار را انجام داده است و ویرات امروز آن را یک پله بالاتر برد. به پادشاه تبریک می گویم، این یک قرن فوق العاده از او بود. همه ما آن را دوست داشتیم.”

Dinesh Karthik، بت‌باز نگهدارنده ویکت نیز کوهلی را تشویق کرد و گفت: «مدت‌ها انتظار می‌کشید، همه ما احساس می‌کنیم که همین نزدیکی‌ها بود و دیدن او در حال ضربه زدن به شیوه‌ای که دارد بسیار عالی است. او فقط درخشان است و تماشای ضربات او شگفت انگیز بود.”

گلن ماکسول استرالیایی همه جانبه در مورد همکاری فاف و کوهلی اظهار داشت: “اینینگ های درخشان، واقعا خوب بود. مشارکت 150 دونی، چیز مهمی نیست، این کاری است که آنها هر روز انجام می دهند. ما از اینینگ ها شگفت زده نمی شویم، آنها فقط نیاز دارند. برای ادامه دادن به آن.”

سان رایزرز حیدرآباد ابتدا ضربه زد و در مجموع 186 دوش برای از دست دادن پنج ویکت انجام داد. هاینریش کلاسن، بت‌باز خوش فرم، قرن‌ها را به ثمر رساند، یک دوی 51 توپی 104 دوشی که در آن هشت مرز و شش حداکثر ضربه را زد. اما تلاش های SRH بیهوده بود زیرا بولینگ آنها در حد و اندازه نبود و در مواقعی که بیش از همه مورد نیاز بود به طرز بدی شکست خورد. در زمین، بازیکن SRH نیز به عقب نگاه می کرد و دوندگی های آسانی به حریف می داد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله