هاربهاجان سینگ به جای آندره راسل، این هندی بدون کلاه را ایکس فاکتور برای KKR می نامد.

در آخرین آخر هفته مرحله لیگ در IPL 2023، ما هنوز سه تیم باقی مانده را که به پلی آف راه یافته بودند را نداشتیم. رقابت برای پلی آف در IPL 2023 همچنان جذاب است زیرا وارد آخر هفته آخر سخت ترین مرحله لیگ تیمی T20 می شویم. پنج تیم همچنان برای سه جایگاه باقیمانده در بین چهار تیم برتر می‌جنگند، زیرا در دو روز دیگر، چهار نبرد هیجان‌انگیز در انتظار ما در IPL 2023 است.

چنای سوپر کینگز در تلاش خود برای راهیابی به پلی آف بعد از ظهر سوپر شنبه به مصاف دهلی کپیتالز می رود، در حالی که کولکتا نایت رایدرز در یک رویارویی عصرانه بعد از ظهر امشب میزبان لاکنو سوپر جاینتز است. یک برد، حضور در پلی آف را برای CSK و LSG تایید می کند، در حالی که DC و KKR برای خراب کردن حزب اپوزیسیون و دشوارتر کردن اوضاع به میدان خواهند رفت.

S Sreesanth، بازیکن سابق کریکت هندی، پریتوی شاو، بت‌باز جوان هندی را به خاطر پیروزی نیم قرنی‌اش مقابل پنجاب کینگز، تمجید کرد. شاو که یک IPL 2023 پر سر و صدا داشت، پس از تقریبا یک ماه گرم کردن نیمکت‌ها، شانس خود را به دست آورد. ضربه زن راست دست با استعداد کمک های مهمی با خفاش در دارمسالا داشته است و مدیریت تیم باید امیدوار باشد که بمبئیکار فصل را با موفقیت به پایان برساند.

S Sreesanth که در Star Sports Cricket Live صحبت می کرد، گفت: “من از Prithvi Shaw بسیار خوشحالم که در پایان فصل چندین بار بر خلاف نام او بود. او تحویل‌های کوتاه مدت بول‌بازان جدید را مجازات کرده است و به دنبال ادامه دادن آن در برابر CSK خواهد بود.”

ماتیشا پاتیرانا، پیسر سریلانکایی، جوان دیگری است که مرکز جذابیت بازی خواهد بود. پرتاب کننده سریع CSK تاکنون عملکرد خوبی برای ارتش زرد داشته است و نقش مهم دیگری را در بازی ضروری این تیم ایفا خواهد کرد.

هاربهاجان سینگ، بازیکن سابق کریکت هندی احساس می کند که کاپیتان ام اس دونی به خوبی از این بازیکن جوان استفاده کرده است و دواین براوو، مربی بولینگ، او را به خوبی پرورش می دهد.

هاربهاجان سینگ که در Star Sports Cricket Live صحبت می کرد، گفت: “پاتیرانا از MS Dhoni به خوبی استفاده کرد. او جریان دویدن را از سمت خود خفه می کند. بلند کردن یک بازیکن با اقدامات منحصر به فردش بسیار دشوار است. مربی بولینگ CSK، دواین براوو، او را راهنمایی کرده است. خوب و این جوان در CSK نقش براوو را بازی می کند.

در بازی دوم دو ضربه سر، LSG در روز شنبه در باغ ادن به مصاف KKR خواهد رفت و تیم تحت رهبری Krunal Pandya با کار سختی برای شکست دادن KKR با روحیه روبرو خواهد شد.

محمد کایف، بازیکن سابق کریکت هندی معتقد است مارکوس استینیس، بازیکن استرالیایی همه جانبه، که اخیراً از هر طرف شلیک می‌کند، برای سوپرغول‌ها در یک چهارم نهایی مجازی کلید خواهد خورد.

کایف که در Star Sports Cricket Live صحبت می‌کرد، گفت: «استونیس به تنهایی می‌تواند مسیر مسابقه را تغییر دهد. روشی که او حتی در ورزشکاران یورکی هم شش ها را می زند، نشان دهنده قدرتی است که او تولید می کند. او یک ضربه زن بسیار باهوش است و با توجه به شرایط بازی می کند.”

KKR امیدوار است آخرین بازی لیگ خود را با اوج پایان دهد. نیتیش رانا و شرکت زمانی که آنها برای آخرین بار در این دوره در خانه بازی می کنند به پیروزی فکر می کنند. در رینکو سینگ – که موهبت الهی این IPL 2023 بوده است – پایان جدیدی پیدا کرده اند.

هاربهاجان سینگ، بازیکن سابق کریکت هندی، معتقد بود که X-factor برای KKR در این فصل، رینکو سینگ بوده است تا آندره راسل، که یک تغییر بزرگ است.

هاربهاجان سینگ که در Star Sports Cricket Live صحبت می کرد، گفت: «اکنون رینکو به ایکس فاکتور برای KKR تبدیل شده است، نه راسل. دوران راسل به پایان رسیده است. اکنون زمان بازار است. حتی اگر رینکو اخراج شود، می‌تواند حقش را ادا کند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله