ویدیوی قدیمی ساچین تندولکار در تمجید از پرابسیمران سینگ پس از قرن دوشیزه دوباره ظاهر شد. نگاه کن

پرابسیمران سینگ، بت‌باز PBKS و ساچین تندولکار، اسطوره هند.© BCCI و توییتر

۱۰۰ IPL دختر عالی Prabsimran Singh به خوبی با حرکت چهار ویکت هارپریت برار تکمیل شد، زیرا پنجاب کینگز در روز شنبه با پیروزی 31 ران مقابل دهلی کپیتالز، امیدهای ضعیف خود در پلی آف را زنده نگه داشت، که در نهایت از رقابت حذف شد. پرابسیمران با 65 توپ 103 عزم فوق العاده ای نشان داد تا به تنهایی PBKS را به 167 برای 7 برساند. تیم تحت رهبری شیخار داوان مدام در فواصل زمانی معین ویکت های خود را از دست می داد، اما تلاش های قهرمانانه پرابسیمران آنها را به مجموع بسیار خوبی رساند. در نهایت PBKS با 31 ران برنده بازی شد و بازکننده دست راست به عنوان مرد مسابقه شناخته شد.

پس از قرن دوشیزه پرابسیمران، یک ویدیوی قدیمی از ساچین تندولکار، بازیکن سابق هند، که در آن اسطوره کریکت از ستاره خفاش‌باز تمجید می‌کرد، روز شنبه دوباره در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

من خیلی از ضربه زدن پرابسیمران را ندیده ام. دیروز دیدمش و دوستش داشتم. حرکت به عقب و چرخش خفاش او آزاد است. وقتی توپ به چوب او برخورد کرد، صدای آن بسیار خوب بود. ساچین در ویدئویی که در IPL 2020 به اشتراک گذاشت، گفت: فکر می‌کنم او می‌توانست یک ضربه‌زن خطرناک در این مسابقات باشد.

در حالی که پرابسیمران قبل از IPL 2022 فرصت های محدودی داشت، فصل جاری برای او خاطره انگیز بوده است. در 12 مسابقه IPL 2023، بازکننده PBKS با میانگین 27.83 334 دوش به دست آورد. نرخ ضربه او در این فصل 153.92 است.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله