توییت LSG در مورد پیروزی RCB بر RR باعث ایجاد میم‌های حماسی Gautam Gambhir-Virat Kohli شد.

رویال چلنجرز بنگلور شاید بهترین عملکرد خود را در این فصل داشته باشد زیرا آنها راجستان رویالز را تنها با 59 ران شکست دادند تا در مجموع 171 مسابقه را در لیگ برتر هند (IPL) 2023 شکست دهند. در نبردی که باید برای هر دو طرف برنده شود، یک نبرد خیره کننده. پیروزی باعث شد تا RCB به امید پایان دادن به جمع چهار تیم برتر تقویت شود. در حالی که عملکرد فرنچایز Bengaluru در برابر راجستان مورد تحقیر طرفداران قرار گرفت، حتی غول های بزرگ لاکنو در توییتر به Faf du Plessis & Co تبریک گفتند. در نتیجه، میم های Virat Kohli-Gautam Gambhir اینترنت را هجوم آورد.

با دفاع از مجموع 171 بازیکن، بولرهای RCB عملکردی به یاد ماندنی را با وین پارنل با 3 به 10 در 3 اور پیشتاز کردند. مایکل بریسول و کارن شارما هر کدام دو ویکت و محمد سراج و گلن ماکسول هر کدام یک ویکت گرفتند تا مردان سانجو سامسون را تنها با 59 ران شکست دهند.

این چیزی است که LSG پس از بازی توییت کرد:

در نتیجه، میم های Gambhir-Kohli توسط طرفداران در توییتر منتشر شد.

راجستان رویالز یکی از غیرقابل توضیح ترین عملکردها را در لیگ برتر هند ارائه داد، زمانی که در یک شکست عظیم 112 ران از رویال چلنجرز بنگلور فقط 59 بازی اخراج شد.

رویالز در تعقیب 172 برای پیروزی، متحمل یک فروپاشی حیرت‌انگیز ضربه‌ای شد و پس از شیمران هتمایر (35 توپ از 19 توپ) و جو روت (10 توپ از 15 توپ) سومین کمترین مجموع در تاریخ IPL را به دست آورد. اعداد دو رقمی

این دومین کم‌ترین مجموع برای RR بود، زیرا آنها تقریباً توانستند در سال 2009 کمترین رقم قبلی خود را که 58 بود، در برابر همان حریفان برای یک بار تلاش شکست دهند.

خفاش‌های RR نتوانستند مبارزه کنند و به شوت‌های خود ادامه می‌دادند، زمانی که وضعیت آنها را مجبور کرد برای مدتی روی یک ویکت آهسته و دشوار بمانند.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله